Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Liker ideen bak "skill" systemet, altså at det ikke er noen levels eller klasser, er vel noe lignende man finner i Anarchy Online, eller slik SWG var i starten, og det gir meg litt lyst til å prøve spillet. Dog sett et par videoer, og syns kamp systemet virker noe litt vel generisk og kjedelig, noen som kan si noe om det her? Evt. hva deres tanker og meninger rundt kamp systemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ideen bak "skill" systemet, altså at det ikke er noen levels eller klasser, er vel noe lignende man finner i Anarchy Online, eller slik SWG var i starten, og det gir meg litt lyst til å prøve spillet. Dog sett et par videoer, og syns kamp systemet virker noe litt vel generisk og kjedelig, noen som kan si noe om det her? Evt. hva deres tanker og meninger rundt kamp systemet er?

 

Kamp systemet er standard mmo. Twisten ligger i at du kan ha 7 aktive abilities (fra 2 forskjellige våpen) og 7 passive abilities(disse kan plukkes fra alle våpen) så du kan justere hva du har tilgjengelig alt etter hva du trenger. Du kan bytte både våpen og abilties så lenge du har unlocket dem og du er ute av combat.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å logge meg på spille allerede nå (skjønner jo at jeg ikke kommer inn) , så står det Auth failure og må skille mellom store og små bokstaver. Står det slik hos dere også ? Bare de ikke har kåla til passordet mitt.

 

Når kan vi spille , om 2 timer ?

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Når jeg prøver å logge meg på spille allerede nå (skjønner jo at jeg ikke kommer inn) , så står det Auth failure og må skille mellom store og små bokstaver. Står det slik hos dere også ? Bare de ikke har kåla til passordet mitt.

 

Når kan vi spille , om 2 timer ?

 

Får det samme jeg også :)

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å logge meg på spille allerede nå (skjønner jo at jeg ikke kommer inn) , så står det Auth failure og må skille mellom store og små bokstaver. Står det slik hos dere også ? Bare de ikke har kåla til passordet mitt.

 

Når kan vi spille , om 2 timer ?

 

Kommer nesten alltid slike feilmeldinger når serveren er nede, så ikke ta det for tyngt ;)

Lenke til kommentar

Liker ideen bak "skill" systemet, altså at det ikke er noen levels eller klasser, er vel noe lignende man finner i Anarchy Online, eller slik SWG var i starten, og det gir meg litt lyst til å prøve spillet. Dog sett et par videoer, og syns kamp systemet virker noe litt vel generisk og kjedelig, noen som kan si noe om det her? Evt. hva deres tanker og meninger rundt kamp systemet er?

 

I Anarchy online forhåndsvelger du hva du skal være.

Det er heller ikke akkurat noen storyline du kan lene deg til underveis i spillet.

Man føler seg fort litt "lost in space" i det spillet.

Åpnet opp igjen kontoen min fra tlbake til 2001 hin dagen og logget inn min engineer. Brukte 3 timer på å finne ut hvordan starte den nest største war boten jeg hadde.

Den største ga jeg opp på for det krevde åpenbart noen buffs jeg har glemt at finnes. :-)

 

I secret world kan du bli hva du vil underveis. Bare til å samle nok poeng og gear til å gjøre det.

Og du har en story å spille.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å logge meg på spille allerede nå (skjønner jo at jeg ikke kommer inn) , så står det Auth failure og må skille mellom store og små bokstaver. Står det slik hos dere også ? Bare de ikke har kåla til passordet mitt.

 

Når kan vi spille , om 2 timer ?

 

Jeg fikk den der meldingen hele forrige helt og da jeg prøvde closed beta i går, men fant en løsning i dag. Det kan være så enkelt som at serverne er nede, men det mener jeg står i launcheren. Hvis de er oppe kan det være noe annet:

 

1. Er du sikker på at du har rett klient? Beta-klienten og release-klienten er ikke den samme. Jeg gjorde tabben og lastet ned release-klienten.

 

2. Du kan også prøve å bytte ut en fil kalt localconfig.xml. Om du går inn på kontosiden din får du en link til TestBeta Client og Early Access Client. Litt lengre nede kan du laste ned to versjoner av LocalConfig.xml. Du kan prøve å laste ned en eller begge og bytte ut den gamle. Den ligger i "Programfiler/Funcom/The Secret World". (husk å ta backup av den gamle, for sikkertsskyld.)

 

3. Hvis ingenting annet funker, sjekk at du ikke har på CapsLock. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere som akkurat har blitt trukket penger fra kontoen for andre gang?

Eller ble vi ikke trukket ordentlig første gangen?

 

Sliter også med å få lastet ned noe som helst av spillet. Etter å ha lastet ned setup fra Funcom sin side, er jeg stuck uten noe som helst tegn til nedlastning :hmm:

post-189440-0-90682700-1340931954_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vet de trakk meg for grandmaster packen første gang og ikke selve spillet. De har vel trukket for det nå kan jeg tenke meg, men ikke sjekket. Mener du skal kunne se inne på accounten din hva de har trukket deg for og ikke.

 

Tja tror nok det løser seg når serverene kommer opp og går om 12 timers tid jeg. Det at du ser stuck atm. For tror det meste av servere til TSW er offline akkurat nå og blir klargjort til launch

Lenke til kommentar

Flere som akkurat har blitt trukket penger fra kontoen for andre gang?

Eller ble vi ikke trukket ordentlig første gangen?

 

Sliter også med å få lastet ned noe som helst av spillet. Etter å ha lastet ned setup fra Funcom sin side, er jeg stuck uten noe som helst tegn til nedlastning :hmm:

 

No worries. Funcom dev driver å patcher clienten, derfor får du ikke lastet ned patchen automatisk fra clienten. Kjent problem hos dem, så de driver å fikser problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...