Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiaiai, jeg leste de guildreglene på ragnarok. Hvis jeg hadde kommet inn, hadde jeg ikke vart lenge. Så mange regler og at man må be om tillatelse for å pugge. Nei og nei, jeg hadde ragequitta innen en uke lol

 

Ser ut som jeg er en illuminati eller templar. Scoret 60% som illuminati på en nettside.

 

Kan du linke til den testen ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var veldig nær å søke, inntil jeg leste reglene. Usannsynlig strenge krav.

Jeg har vært i Ragnarok i mange år, både som member, officer og GM. Vil ikke si at reglene er så veldig strenge. Hvem tenker du på da? De fleste reglene mener jeg går på normal folkeskikk. Men det er klart, vi ønsker ikke at spillere som er med i Ragnarok exploiter eller konstant "rager" i global chat, som igjen setter guilden i et dårlig lys.

Innad i guilden har vi en ufattelig god tone med mye humor, og er på ingen måte så "strenge" som det virker som om folk her tror :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært i Ragnarok i mange år, både som member, officer og GM. Vil ikke si at reglene er så veldig strenge. Hvem tenker du på da? De fleste reglene mener jeg går på normal folkeskikk. Men det er klart, vi ønsker ikke at spillere som er med i Ragnarok exploiter eller konstant "rager" i global chat, som igjen setter guilden i et dårlig lys.

Innad i guilden har vi en ufattelig god tone med mye humor, og er på ingen måte så "strenge" som det virker som om folk her tror :)

 

F.eks at man ikke får lov å være med i pugs uten tillatelse fra officer eller ha alts i andre guilds.

Lenke til kommentar

Aiaiai, jeg leste de guildreglene på ragnarok. Hvis jeg hadde kommet inn, hadde jeg ikke vart lenge. Så mange regler og at man må be om tillatelse for å pugge. Nei og nei, jeg hadde ragequitta innen en uke lol

 

Ser ut som jeg er en illuminati eller templar. Scoret 60% som illuminati på en nettside.

 

Kan du linke til den testen ?

Som du kan se gjelder denne regelen "PVE RAIDING"

Til raids som har en lockout periode så må man be om tillatelse for å bli med i pug ja. Dette sier seg egentlig selv - om aktive raidere skal raide i pugs/andre guilds for så å få lockout, blir det ikke mye progress på Ragnarok. Men i instanser og slikt, er det absolutt ikke noe problem å pugge.

 

Alts i andre guilds, jeg kan kanskje skjønne at virker streng. Men vi ønsker at spillere skal bruke sin spilletid i Ragnarok. Om spillere hopper mellom 2 guilds samtidig så blir det vanskelig for den spilleren og bli endel av "miljøet" innad i guilden, vi er helt avhengige av at folk stiller opp hos oss i organiserte PvE/PvP-raids og ikke skal raide på en "alt" i et annet guild. Så om du er uenig i dette, kan jeg se at Ragnarok kanskje ikke er guildet for deg.

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...