Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

hehe lenge siden jeg har spilt AoC men kan ikke huske det hadde mye tekniske problemer. Nå er det noen år siden riktignok. Men spillet var rimelig bra produsert men TSW virker så lite polert på kampsystemet, GUI, voice-acting og omgivelsene generelt.

 

Skjønner enkelte digger quest-systemet men hva hjelper det når 99% av spillet handler om kamp og endgame vil alltid være PvP hvor du igjen bruker kampsystemet. Blir spennende å se hvordan folk mottar spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke quest-systemet jeg "digger" mest, fordi om det er bedre enn mesteparten av mmo. Det er det faktum at TSW er så bra produsert, ja mye bedre enn AoC som du nevner. At du kan si noe slik viser barre at du ikke har spillt TSW mye. Alle punktene du nevner Avean er betraktelig mye bedre i TSW enn det var/er i AoC.

 

Ellers her er en liten liste av servere:

 

Here is the list of the first five English dimensions, along with the first four French-and-German dimensions:

* Cerberus

* Daemon

* Faerie (RP dimension)

* Grim

* Huldra

* Drac (French dimension)

* Mandrake (French dimension)

* Kobold (German dimension)

* Poltergeist (German dimension)

Again, this is by no means a complete list, and we'll be announcing more dimensions as soon as these fill up."

 

Hadde tenkt meg på Grim, men ser noen andre her nevner Huldra (synes det er litt for norskt navn:))

Lenke til kommentar

Stor sjanse at vi kommer til og velge Huldra (men det er ikke 100% sikkert enda, vi vil få svar på det fredags morgen. Vi er med i The Templar Alliance (Er ganske mange cabler med i den) Så vi sitter og snakker om åsen server vi skal velge. så vi for se^^ vi vil poste det på nyheter her www.tsw.cotnorth.com på fredag^^

Lenke til kommentar

Hvilken side kommer folk til å velge? Vurderer Templars, siden vi bor i Europa.

 

Får se i morgen, hva det blir. Men fint om dere kan spamme litt om hvilken server dere er på.

 

Vi er en gjeng fra arbeid, og tidligere MMORPG-spillere som hiver oss med på TSW. Har spillt Closed Beta en stund nå, så det ble Grand Master Pack på meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...