Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Ok jeg har endret grafikkinstillingene og tar en helomvending. Spillet ser flott ut det. Jeg satte vittelig på High med en gang jeg startet spillet (nektet å starte Ultra), men den har blitt satt tilbake.

 

Fant ingame browseren også. Den er litt ribbet for funksjoner, men mye bedre enn ingenting.

 

Takk for "hints" om instillinger og slikt. Nå gjelder det bare å få seg ett Kepler kort og sette på litt ordentlig AA så tenker jeg det skal bli bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvorfor jeg skal få fps lagg, selv når jeg skrur ned grafikken veldig...får det ikke helt til å gå smooth :grumpy: prøvd å stille på grafikkort driveren men ingenting hjelper. Spiller med radeon 5850-kort men skal jo være bra nok det. Er beta tho, så er kanskje ikke rart.

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

Eneste negative jeg har funnet til nå, sett bort i fra ymse bugs, er selve looting-systemet. Kunne vært litt bedre gjennomført.

Man kan trykke "V" når man har loot åpent, så "auto looter" den.

Men har litt blandet følelser om inventory systemet..

 

Takk for tipset det viste jeg ikke :) Angående inventory så elsker eg det, velge bokser og størrelse rename, og sette dem hvor du vil. Også velge om de skal være aktive eller ikke når inventory er stengt. Er det beste bag systemet jeg har hatt til nå faktiskt :) Har du et eksempel på et mmo som har bedre?

Lenke til kommentar

Eneste negative jeg har funnet til nå, sett bort i fra ymse bugs, er selve looting-systemet. Kunne vært litt bedre gjennomført.

Man kan trykke "V" når man har loot åpent, så "auto looter" den.

Men har litt blandet følelser om inventory systemet..

 

Takk for tipset det viste jeg ikke :) Angående inventory så elsker eg det, velge bokser og størrelse rename, og sette dem hvor du vil. Også velge om de skal være aktive eller ikke når inventory er stengt. Er det beste bag systemet jeg har hatt til nå faktiskt :) Har du et eksempel på et mmo som har bedre?

Tja, Anarchy Online har vel hatt nesten det samme systemet i alle år ang backpacks osv.

 

Selve inventoryen fungerer greit nok, men så forvirrende med alle de ikonene.. ser så mye likt ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...