Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spilt spillet, og har ingen planer om å kjøpe det. Men viss grafikken er det som opptar deg mest, så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer tsw. Grafikken bør være det minst viktige i et mmo spør du meg. Men jeg skal ikke fortelle deg hva som er viktigst, jeg synes bare det er rart at det er grafikken man nevner som en grunn for og ikke spille.

Jeg har ikke spilt spillet, og har ingen planer om å kjøpe det. Men viss grafikken er det som opptar deg mest, så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer tsw. Grafikken bør være det minst viktige i et mmo spør du meg.

(Jammen faen til redigering da! kan du ikke bare si hva du mener?)

 

Grunnen til at jeg "vurderer tsw" er fordi grafikken har vært hypet opp! TSW skal jo liksom være showcase for noen av Nvidias nye teknologier.

 

Et MMO for meg er et slags virtual reality. Jeg vil ha fotorealisme og troverdige animasjoner, innenfor rimelighetens grenser selvsagt. Min personlige subjektive vurdering av TSW er at de ligger under mine mål der. Sånn er det bare.

 

Mysteriedelen er selvsagt kul, men de burde da også ha bygget inn en web browser slik at man slipper å gå ut av spillet for å løse problemer som krever oppslag i diverse wikier.

 

Når og hvor har grafikken vært hypet opp? Jeg har ikke sett noen offisiell uttalelse om det og har heller ikke sett noen opphyping av grafikken til spillet.

 

Så klart vil ikke spillet ha seneste grafikk av mange grunner. Ingen MMO utviklere kommer til å gi ut et spill som krever high end PC for å kjøre det. De vil nå så mange målgrupper som mulig og ikke kun de som kjøpte seg 15k PC i år. Pluss at spillet er et MMO og skal kunne kjøre nogenlunde stabilt uten at det blir laghelvette. Uansett hadde både AoC og TSW fin grafikk og spillet er et MMO ikke nyeste Crysis. Det er enten noe galt med grafikkinstillingene dine(tho spillet ser også bra ut på low settings) eller det er noe galt med øynene dine. Hvis de hadde fokusert alt på å lage fancy ass grafikk ville det gått ut over gameplay. Noe jeg hvertfall spiller spill for er gameplay og ikke litt ekstra eyecandy.

 

Hvis du vil ha fancy grafikk får du finne deg et annet spill og en annen sjanger. Og lær deg hvertfall å se i settings/controls før du QQ. Trykk 'B' og man får opp en chromebasert webbrowser ingame :thumbup:

Endret av eleNef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til og med Funcom må skjønne at mange spillere skaper førsteinntrykkene sine basert på hva de opplever i beta-testingen.

 

Beta er ikke bare om seriøs testing lengre, det ble det slutt på når man offisielt begynte å selge Beta-plasser i kampanjer og lanserer PR-dekning gjennom at nøkler gis bort på større websider som Gamespot.com.

 

Er beta-opplevelsen mangelfull og full av feil vil dette med en gang få folk til å tenke på i hvilken forfatning både Anarchy Online samt Age of Conan var da de ble sluppet. Folk er ute etter å se om dette er noe tess og blir demoen ubehaglig sitter dette igjen samme om man kaller det en Beta eller Gold-versjon.

 

Noen vil fremdeles ønske å spille, andre vil ikke og det vil være basert på betaen. Funcom er villige til å eksponere spillet nå, og da regner vi med at de har alt i orden til release?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt spillet, og har ingen planer om å kjøpe det. Men viss grafikken er det som opptar deg mest, så forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer tsw. Grafikken bør være det minst viktige i et mmo spør du meg.

(Jammen faen til redigering da! kan du ikke bare si hva du mener?)

 

Grunnen til at jeg "vurderer tsw" er fordi grafikken har vært hypet opp! TSW skal jo liksom være showcase for noen av Nvidias nye teknologier.

 

Et MMO for meg er et slags virtual reality. Jeg vil ha fotorealisme og troverdige animasjoner, innenfor rimelighetens grenser selvsagt. Min personlige subjektive vurdering av TSW er at de ligger under mine mål der. Sånn er det bare.

 

Mysteriedelen er selvsagt kul, men de burde da også ha bygget inn en web browser slik at man slipper å gå ut av spillet for å løse problemer som krever oppslag i diverse wikier.

 

Har du ikke oppdaga web-browseren i spillet , har du spillt det overhodet ??? er jo Google-ingame,,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart men de skrev når man signet opp for betaen/lastet ned klienten at dette er en beta test og spillet er ikke ferdig enda. Det er fremdeles ting som skal poleres og det er features som ikke er skrudd på etc. Men ja man får et inntrykk om hvordan spillet blir innholdsmessig.

Lenke til kommentar

Jeg venter til neste betaweekend runde. Om spillet fremdeles ser ut som det er 10 år gammalt kansellerer jeg preorder. Jeg har postet det samme på de offisielle forumet. Jeg mener at det aller siste MMO burde rivalisere grafikken til shooters som kom ut for et par år siden.

 

Det er ikke plass til mer enn ett MMO i min hverdag. Jeg må velge og slik som stillingen er nå er GW2 milevis foran TSW. TSW kan bli interessant om de starter med F2P modell fra launch.

 

Viss du går etter grafikken kan du jaffal ikke velge GW2. TSW har mye bedre grafikk enn GW2... Men du har kanskje ikke sett det på full innstilling? Open beta har ikke det ser du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, bra noen er fornøyde med spillet ihvertfall. Hadde jo vært utrolig flaut om dette spillet også snubla i utgangsdøra på samme måte som AoC. Håper jo selvfølgelig at de ender opp med å tjene penger på dette spillet, og at folk abonnerer mer enn et par måneder.

Lenke til kommentar

Jaja, bra noen er fornøyde med spillet ihvertfall. Hadde jo vært utrolig flaut om dette spillet også snubla i utgangsdøra på samme måte som AoC. Håper jo selvfølgelig at de ender opp med å tjene penger på dette spillet, og at folk abonnerer mer enn et par måneder.

 

Funcom tjener penger på AoC , så det er sagt. MMO-sjangeren er knallhard , bare se på swotor med millard-budsjett. Det "floppa" til å være et spill med så store økonomiske muskler. Jeg er fornøyd hvis TSW får 400K subs , da vil det være en suksee :) Gleder meg til release av TSW , puster lettet ut etter å ha spilt betaen :)

Lenke til kommentar

Noen her som har gjort "The Kingmouth Code" Tier 1 - Follow Illuminati Symbols?.. Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre her.. Finner disse kumlokkene, men hva annet skal jeg gjøre? :p

 

Den var enkel i grunn.

 

 

Illuminati-trekantene er piler til området du skal gå.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...