Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er første gong eg prøvar TSW i dag og eg må sei at eg blei veldig skuffa. Dårleg framdriv og kjedelege quest so langt. Blir det meir morro etter kvart?

 

Hmm, vilke mmo er du vant med og spille? Jeg har selv testet enormt mange og dette er det med best quest og driv, så lurer på hva jeg har gått glipp av :) Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet, men det blir ikke bra før du har kommet til sheriff office.

Lenke til kommentar

Er første gong eg prøvar TSW i dag og eg må sei at eg blei veldig skuffa. Dårleg framdriv og kjedelege quest so langt. Blir det meir morro etter kvart?

 

Hmm, vilke mmo er du vant med og spille? Jeg har selv testet enormt mange og dette er det med best quest og driv, så lurer på hva jeg har gått glipp av :) Nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet, men det blir ikke bra før du har kommet til sheriff office.

 

No blei eg kanskje litt bortskjemt av GW2 sin BWE, men TSW blei litt tamt i forhold. Eg er "ferdig" med sheriffs office og gjort ein del andre små quest rundt omkring.

 

Finnes det nokon form for fast travel?

Lenke til kommentar
Har gjort noen missions for Orachi, og er nå på Tier 1/1 "Dead in the water" som er den biten hvor vi skal om bord i helikoptertet, men får bare beskjed om at det er resticted.

Tror du må være med i en gruppe på totalt 4 personer for at det skal gå an å gjennomføre det questet. Noe i den duren i allefall.

Lenke til kommentar

Har nettopp starta spillet for første gang. Bruker er lagd og introsekvensen hvor man får brevet er ferdigsett. Men får ikke til å spille! Fikk et kjapt glimps av en drøss folk i underbuksa si, deretter ble skjermen svart. Hvordan fikser jeg det??

Lenke til kommentar

hadde selv samme problem xe800. Quitet spillet og forandret setting til directx9 og starte opp igjen så funket det. Men det funket ikke slik dagen etter så ja. Da måtte jeg nok en gang starte spillet på nytt forandret tilbake til direckx 11 og ja ikke noe bedre. Startet igjen og da funket det. Vet ikke hva som er problemet eller hvordan jeg fikset det altså :p

 

Og som en annen sa. Likte at de hadde litt investigation mission. Der man virkelig må tenke litt til en forandreing i et mmorpg. Men ja prøvde å gå inn i en butikk i London. Start sonene og ble stucket. Logget ut og inn og da var jeg under byen. He he litt overrasket over en slik bug i start sonen. I hvertfall når det kun er en mnd til det starter

Endret av Murgel
Lenke til kommentar

Det er noe med grafikkmotoren disse gutta bruker. Ser akkurat samme barnesykdommene og tendensene som jeg gjorde i AoC, og til tross for at det til tider ser flott ut, så er det hele tiden noe. Jeg ser frem til å se hvordan det blir i de senere beta-testene, og jeg håper de klarer å kvele de haugene med barnesykdommer spillet (motoren) har.

Lenke til kommentar

Har hørt at dx11 ikke er aktivert i betaen, og du kan få problemer viss du velger den pga det.

 

For en ukes tid siden, så hadde jeg problemer med at skjermen flimret når instillingene var på fullscreen (ikke i vindu) mens det var helt fint når det var i windowed mode. Lyden var også helt rompekjørt, der mange lyder kutta og forsvant helt og kom tilbake helt tilfeldig. Noe jeg også la merke til var at ytelsen mtp FPS ble dårligere i fullscreen mode enn det var i windowed. Man kan ikke klage på innmaten i PC'en min, så det er nok som flere her nevner, mangel på Dx11, eller andre ting som ikke er fullt støttet enda, men likevel, det er pinadø ikke lenge til release, og sånt er skremmende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...