Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror fremdeles det vil dø ut på samme måte som AoC. men det vil tiden vise.

Spillet levde igrunnen opp til forventingene mine, som ikke var så særlig mye :p

 

Bare synd at de etterhvert introduserer Item shop ingame, hvor man kan kjøpe ting for ekte penger. Greit nok om spillet hadde vært free 2 play, da må de jo få inntekt på en måte..

Lenke til kommentar

Dette lover MEGET bra for Funcom tror jeg, det er nok ikke noe for ADHD spillere som vil bare løpe til monster etter monster å drepe eller som sitter å rister i stolen pga ting tar så tid med cutscenes. Tror det her kommer til å appelere til en stor gruppe mennesker som ikke nødvendigvis liker mmo fra starten av.

 

Grafikken er stort sett nydelig men med noen få uheldige texturer her å der, lyden i spillet er bare utrolig og typisk Funcom å legge det lille ekstra i den biten for dra det hele opp til et nytt nivå slik dem gjorde med Age of Conan fks.

 

Få i meg litt mat og teste videre..... :)

 

EDIT: Bilder tatt ingame via spillet ser langt mer grøtete ut en det skal. Sikkert justert ned bilde kvaliteten du tar.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aoc har da ikke dødd ut, men tror jeg forstår hva du mener. Jeg tror heller ikke the secret world blir et mmo med flere hundre tusen subs, men det vil heller ikke si at det flopper.

Vel, AoC var jo super populært i starten. Mange som spillte, inkl meg selv. Men etterhvert så forsvant mange, mest pga for få quest osv.

Aner ikke hva brukermassen er der nå, men den kan ikke sammenlignes med det som var rundt release.

 

Uansett, tiden vil vise ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet med item shops i MMOs med monthly subs, så lenge det ikke blir pay2win.

Regner med de legger inn "OP" items i Itemstoren som de har gjort i både AO og AOC.

 

Nå er jo dette litt anderledes MMO, så aner ikke hva de får til.

 

Beta Weekend er hver helg, ikke sant?

Lenke til kommentar

Digger stemningen i spillet. Dette er mye bedre enn AoC, utenom ecs menyen er det ikke noe som minner meg om AoC. Som sakt, har bedre følelse av og spille dette enn noen sinne med noe mmo. Noen nevnte jeg ikke kunne få den følelsen jeg hadde med wow igjen, men det gjorde jeg, og enda meir. Dette er barre beta og jeg har hatt bedre opplevelse enn jeg har med samtlige mmo med mndvis av spilling. Noen mmo jeg har spillt: AoC, WoW, Rift, GW, lotro, DCuo, Runes of Magic, Allods, osv. Takk til Funcom :) Gleder meg som en unge til det lanseres!

 

Jeg ser ikke problemet med item shops i MMOs med monthly subs, så lenge det ikke blir pay2win.

Regner med de legger inn "OP" items i Itemstoren som de har gjort i både AO og AOC.

 

Nå er jo dette litt anderledes MMO, så aner ikke hva de får til.

 

Nei de gjør ikke det.

 

Beta Weekend er hver helg, ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Digger stemningen i spillet. Dette er mye bedre enn AoC, utenom ecs menyen er det ikke noe som minner meg om AoC. Som sakt, har bedre følelse av og spille dette enn noen sinne med noe mmo. Noen nevnte jeg ikke kunne få den følelsen jeg hadde med wow igjen, men det gjorde jeg, og enda meir. Dette er barre beta og jeg har hatt bedre opplevelse enn jeg har med samtlige mmo med mndvis av spilling. Noen mmo jeg har spillt: AoC, WoW, Rift, GW, lotro, DCuo, Runes of Magic, Allods, osv. Takk til Funcom :) Gleder meg som en unge til det lanseres!

 

Jeg ser ikke problemet med item shops i MMOs med monthly subs, så lenge det ikke blir pay2win.

Regner med de legger inn "OP" items i Itemstoren som de har gjort i både AO og AOC.

 

Nå er jo dette litt anderledes MMO, så aner ikke hva de får til.

 

Nei de gjør ikke det.

 

Beta Weekend er hver helg, ikke sant?

Helt enig , fantastisk spill , menne , er det bare 1 server ? Er det region-styrt ? Får bare opp Amala .

Lenke til kommentar

Noen timer mer spilling og det eneste jeg kan sette en finger på så langt er at combat føles litt svakt. Men da igjen så er det vel en haug med abilities i det spillet her som er meningen en skal låse opp å skaffe utover. Men er noe pinglete abilities her i starten synes jeg, jeg har prøvd med som elementalist eller hva det kaltes.

Lenke til kommentar

Vi starter med noen få spells og må jobbe oss innover i Skill hjulet for å låse opp bedre spells og spells med andre effekter. Vet ikke hva du vil sammenligne spellsene i TSW med, men de er ihvertfall mer interessante enn hva man får i f.eks. WoW. Har nå sitti i rundt 6-7 timer og jeg er ikke lei. Begynner å bli litt få quest igjen i betan, men det er fortsatt mange mysterier igjen å løse. Blir nok et garantert kjøp på meg av TSW da Betan har vist ekstremt mange gode sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...