Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Har du prøvd dungeouns? Dette spillet gruser alle andre mmos sine dungeouns! Andre er ikke i nærheten engang, virkelig glad for at dette ikke er et singleplayergame da det er det beste mmoet jeg har spillt med veldig, veldig god margin. 100kr i mnd betaler du for mndtlige oppdateringer og nye quests, dung, og pvp områder og pvp dungs. Dette spillet har ikke noe mindre mmo følelse enn alle de andre store mmo jeg har spillt. Har faktiskt aldri møtt på så mange andre mens jeg har gjort diverse ting i verdenen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Hva er ett MMO for deg da?

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Har du prøvd dungeouns? Dette spillet gruser alle andre mmos sine dungeouns! Andre er ikke i nærheten engang, virkelig glad for at dette ikke er et singleplayergame da det er det beste mmoet jeg har spillt med veldig, veldig god margin. 100kr i mnd betaler du for mndtlige oppdateringer og nye quests, dung, og pvp områder og pvp dungs. Dette spillet har ikke noe mindre mmo følelse enn alle de andre store mmo jeg har spillt. Har faktiskt aldri møtt på så mange andre mens jeg har gjort diverse ting i verdenen.

 

Har vært i noen dungeons og ja det har vært bra om noe simpelt så langt, men da igjen så har jeg bare vært i polaris og inferno på enkleste vanskelighetsgrad så har vel bare skrapet på overflaten..uten at jeg vet hvor mange det er i spillet pr idag egentlig.

 

Områdene er bra laget og en får lyst til å utforske alt, men da igjen det gjorde jeg i Skyrim og andre singleplayer spill. Dette er dog en mmorpg og jeg forventer at det heller mer mot et mmorpg en mot et singleplayer rpg spill.

 

Spesielt siden jeg må betale hver mnd for å kunne spille.

 

I kamper som skjer rundt i områdene så er det "every man for himself" og alle andre spillere kunne egentlig bare forsvunnet fra skjermen og det hadde ikke hatt noen innvirkning på spill opplevelse i det hele tatt....siden alle driver med sitt og det skjer ikke noe som gjør at en må samarbeide uansett...

 

Det føles ikke som en stor massiv verden men instance på instance av områder, hva er det massive med det egentlig? Jeg kan fint klare meg uten en stor massiv verden som jeg sømløst kan gå hvor jeg vil i om det skjer spennende ting i områdene.

 

Guildwars2 er jo et fint eksempel der slik for de av dere som har testa det, GW2 blir vel referansen for hva et massively multiplayer online spill burde ha fremover. Det har ikke den store sømløse verdenen som fks World of Warcraft men det er vel prisen en må betale for noe av innholdet?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Starter å komme seg nå, må si jeg digger healingen i tsw. Lenge siden jeg har hatt det så morsomt som healer ;D Ar - Blood er speccen min, men driver å lufter tanken litt på og kanskje gå over til fist - blood? Blir mye dou med en kompiss som er tank, føler at blood fungerer helt fint for øyblikket men ettersom hva jeg har skjønt er det fist healing som gjelder senere uti? Noen med litt erfaringer som kan komme med noen innspill ;P?102 ap å bruke etter dagens questing ;P

Lenke til kommentar

Måten GW2 har gjort det på kunne du like greit sett ut NPC og du hadde ikke merket forskjell, gidder ikke snakke med noen når du blir automatisk plassert i grupper. Er ikke vits og dumme ned mmos enda mer. Autojoin ala rifts i rift liker jeg ikke. Vil da bestemme selv hvem jeg skal gå i gruppe med.

Lenke til kommentar

Men buksa må man vel kjøpe for funpoints ...

Hvis den ikke finnes i butikkene i London kan du sikkert kjøpe den for ekte penger, ja. FC vil utvide utvalget i London-butikkene etter hvert. Er mye å velge blant der allerede.

 

Min hovedkarakter i TSW har på seg en blanding av klær - noe kjøpt for FC Points, andre for ingame-penger. Hvit skjorte med slips, skuddsikker vest over skjorten, cowboyhatt, dongeribukser og cowboystøvler. Han er rett og slett kledd for en hard dag på kontoret. :)

Lenke til kommentar

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Hva er ett MMO for deg da?

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Har du prøvd dungeouns? Dette spillet gruser alle andre mmos sine dungeouns! Andre er ikke i nærheten engang, virkelig glad for at dette ikke er et singleplayergame da det er det beste mmoet jeg har spillt med veldig, veldig god margin. 100kr i mnd betaler du for mndtlige oppdateringer og nye quests, dung, og pvp områder og pvp dungs. Dette spillet har ikke noe mindre mmo følelse enn alle de andre store mmo jeg har spillt. Har faktiskt aldri møtt på så mange andre mens jeg har gjort diverse ting i verdenen.

 

Har vært i noen dungeons og ja det har vært bra om noe simpelt så langt, men da igjen så har jeg bare vært i polaris og inferno på enkleste vanskelighetsgrad så har vel bare skrapet på overflaten..uten at jeg vet hvor mange det er i spillet pr idag egentlig.

 

Områdene er bra laget og en får lyst til å utforske alt, men da igjen det gjorde jeg i Skyrim og andre singleplayer spill. Dette er dog en mmorpg og jeg forventer at det heller mer mot et mmorpg en mot et singleplayer rpg spill.

 

Spesielt siden jeg må betale hver mnd for å kunne spille.

 

I kamper som skjer rundt i områdene så er det "every man for himself" og alle andre spillere kunne egentlig bare forsvunnet fra skjermen og det hadde ikke hatt noen innvirkning på spill opplevelse i det hele tatt....siden alle driver med sitt og det skjer ikke noe som gjør at en må samarbeide uansett...

 

Det føles ikke som en stor massiv verden men instance på instance av områder, hva er det massive med det egentlig? Jeg kan fint klare meg uten en stor massiv verden som jeg sømløst kan gå hvor jeg vil i om det skjer spennende ting i områdene.

 

Guildwars2 er jo et fint eksempel der slik for de av dere som har testa det, GW2 blir vel referansen for hva et massively multiplayer online spill burde ha fremover. Det har ikke den store sømløse verdenen som fks World of Warcraft men det er vel prisen en må betale for noe av innholdet?

Helt enig med deg.Har også sletta betalingsinfoen.Prøve og farme black marks of venice men trenger 300 for et patetisk våpen,er også veldig irriterende og måtte bryte opp gruppa når man quester,er jo sånne forbannede solo instanser overalt. Venter heller på guildwars 2 jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Betalingen er kanselert, vet ikke men det er noe rart med hele greia. Jeg springer alene rundt og det føles som et single player spill.

 

Spiller med en gjeng så vi har tatt tre første instancene sammen litt men det holder ikke.

Muligt jeg er lei hele sjangeren når det kommer til missions/quests osv.

Får se om en stund igjen om jeg plukker det opp igjen.

 

Spillet er helt ok men som sagt er noe som "skurrer"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på at det loves månedtlige oppdateringer med nytt innhold ser jeg ikke noen stor ulempe med Grandmaster-pakken. Jeg kjøpte, ihvertfall. Man går i pluss etter litt over et års tid.

 

Huff, vil nok tjene på det ja, men har en sperre for å bruke 1500kr på et spill i en betaling :p

Lenke til kommentar

huh? både tanking og healing er greit i facility om folk holder seg unna det de de skal, samt at tanken får sjans til å plukke dem opp.

 

Liker AoE tankinga mi, Escalation builder med passives, Crimson Theatre og Reality Fracture Hate gen med passives, samt brandish, sword stun, Chaos Pull, og Sword Elite som gjør man vanskelig å hitte med passive som gir litt hp regen(eventuelt chaos evade saken). Med 300% hate regen saken trenger jeg ingen taunts.

 

Gjorde en 3-4 elites her forleden, med NM geara folk (boost yey!), de var like sjokka som meg over at jeg holdt aggro med bare de skillsa ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...