Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Blue mountain har sine mørke steder ja, en sone jeg ikke likte så godt, blir bedre når du kommer til egypt.

 

okey har lagt spillet litt på hylla ble litt lei de stedene , men er det lenge til jeg kommer dit eller varierer det ? :p

 

Nei, du kan jo gå dit med en gang.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare sånne mørke triste kjedlige steder ? er på det første stedet QL 6 begynner og droppe , Blue mountains eller noe sånt heter det , er litt lei det Alan wake`ish utseende på spillet :p

Spillet er fra tre forskjellige deler i verden: Solomon Islands, Egypt, Transylvania. Blue mountain er siste sonen i Solomon Islands. Egypt ser ganske så forskjellig ut ja. ;)

Lenke til kommentar

Man får ikke tilbake ability points som man har brukt på skills. Det er såpass lett å få nye ability points i spillet at det ikke burde være noe problem.

 

Det er som regel ingen fordel med å kun bruke et våpen i TSW. Man vil da gå glipp av ressurspoengene for det andre våpenet man velger med tilhørende finishers osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

Lenke til kommentar

Naar jeg faar loenn paa tirsdag, skal jeg oppgradere til grandmaster saa jeg slipper aa betale hver maaned. Etter 13 maaneder eller saa, har det loennet seg, om jeg ikke har regnet helt feil, og jeg er rimelig sikker paa at jeg vil komme tilbake til dette fantastiske spillet i mange aar fremover. Akkurat som jeg gjoer med Anarchy Online. Funcom kan det med aa lage fantastiske MMOs / spill generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemning

Bruker du kun Assault Rifle ?

Tenkte å spørre om det samme! Jeg bruker AR/Blade, men vurderer å gå kun AR.

 

Hvordan fjerner man ability points man har brukt på noe?

 

Har AR og Pistols , jeg går for Soldier Decket , så jeg har bare fyllt poeng i AR pluss et par i Pistols. Funker som fjell dette. Har vel 20 poeng jeg ikke har brukt enda.Kombinerer AR-grenene , funker fint det.

Ëkstremt viktig å få tak i ei god rifle da. Og en god pistol for power sin skyld

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Og der fjernet jeg betalings informasjonen. Et utrolig spill Funcom har laget, men ser ingen grunn til å betale 100kr i mnd for et "singleplayer spill".

 

Kan ikke stoppe å tenke på hvor enda større potensiale spillet ville hatt om dem hadde laget det fra bunnen av som et singleplayer spill...hvor mye mer polert og bedre det hadde blitt. Så langt så er min opplevelse av TSW så langt ifra et mmo som over hode mulig.

 

Hva er ett MMO for deg da?

Lenke til kommentar

Si man betaler i 2mnd, så kutter man betalingen i 1mnd...

Mister man ALT så fort man slutter å betale, eller blir alt fryst til man begynner å betale igjen?

 

( Har aldri spilt et spill før som har krevd mnd abonnement og aldri betalt for klær å dilldall i et spill før heller... )

 

 

 

"Morsom" "bugg", starter spillet i fullskjerm...

Finner du TSW?

post-80070-0-01992200-1342877283_thumb.png

Endret av Xkraft
Lenke til kommentar

Er også verd å nevne at man trenger ikke betale med ekte penger i spillbutikken for klær. Man kan også kjøpe andre sorter klær for penger man tjener som del av oppdragsløsning i spillet, London har en del klesbutikker.i spillet, man kan også låse opp klær hvis man fyller ut alle abilities i grunndelen i et våpen i ability-hjulet. F.eks. får man en Kill Bill-type gul jakke hvis man fyller ut Blade-grunndelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...