Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har ikke fått vite noe konkret om når nye soner kommer, kun at de blir annonsert i august. Men f.o.m. slutten av juli så skal det komme månedlige patcher med nye oppdrag.

Det spiller vel ingen rolle om det kommer nytt innhold før man har fullført det som allerede er der? Det ligger det bare å venter :)

Lenke til kommentar

For et dritt spill... Her sitter jeg å prøver å komme inn på Cerberus, Grim eller Daemon i timesvis selvom det ikke står "fullt" på der så er det plent umulig å lage character der.

 

Jeg vil spille på Dragon faction, og prøvde å lage en character på Huldra, selvom PvP er viktig for meg, så jeg driter egentlig hvilken faction som er "best". Men her kommer problemet, hele forbanna tiden jeg prøver å gjøre Fusang, så er det max 2-3 Dragons på hele tiden, Hvordan skal man gjøre PvP med dette? er jo helt på trynet. Altså greit nok at man er ihvertfall 6-10 stykk men virker jo som det er en umulighet for Huldra Dragon spillere. Derfor vil jeg spille på en av de andre serverne som er litt mer folk på, men som er umulig å komme inn på -.- Tror jeg bare gir opp hele greia

Lenke til kommentar

Phoenix007

 

Tror nok du skal vente noen uker med Fusang viss du vil ha balansert antall spillere. Mange i samme situasjon som meg, har lyst til og spille pvp, men pveen er alt for bra til at jeg vil bruke et sekund på pvp. Vil barre se mer og mer av historien :) Kommer ikke til og vokse i pvp før om noen uker når mer har spillt gjennom storyen.

 

2-3 Hørres veldig lite ut da med tanke på hvor mange personer det er på en dimension hehe. Kanskje holde deg på de 2 andre pvp områdene intill videre, kommer jo nye snart også.

Lenke til kommentar

Skal du være med på Fusang som Dragon så må du starte tidlig på kvelden tipper jeg, før alle de amerikanske illuminati/templar folka kommer på.

 

Ellers så bør du prøve å tromme sammen litt folk på /Dragon før du drar dit slik at folk kan forvente å finne litt flere der. De fleste hopper dit for å ta et quest og så hopper de ut igjen når det ikke er nok folk der og på den måten så blir det jo aldri nok folk.

Lenke til kommentar

Noen som vet når nytt content kommer? Håper at det ikke kommer rett ved månedskifte, har bare kommet til City of the sun god :p

Det skal komme nytt content 31. juli, først og fremst investigation missions. De har planlagt månedlige updates med nytt content, så det ser egentlig veldig bra ut. Er jo ikke akkurat et problem at det er for mye content. :D

 

Angående PvP.

Tror det kan være en stor fordel å komme seg inn i et guild som driver med PvP. Da kan man kanskje få med seg 6-7 stykker til å joine samtidig og kanskje få ballen til å rulle. Det blir jo en ond sirkel hvis folk quitter fra Fusang fordi det er så få fra din faction der. ;)

Lenke til kommentar

Fusang som dragon kan du dessverre bare glemme på huldra. Har dessverre noen i dragon guildet mitt som vurdere å bli templar bare på grunn av det. Og av templar har hele tiden så og si buffen fra pvp. Er noe som drar ned hele spillet for min del akkurat nå det. Men men gidder ikke helt å starte på en ny kar enda. Så for holde ut og bli most i pvp. Templarene må jo ha noen å 1 shoote

Lenke til kommentar

Du kan gå tilbake til hovedbyen din og plukke det opp der. Er i nærheten av der du første gang gikk. Vist du er dragon ligger det med treeet utenfor bygningen du går inn for å snakke med Dragon folka. Som templar mener jeg det ligger på en disk i nærheten av han først du snakker med i templaren

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan gå tilbake til hovedbyen din og plukke det opp der. Er i nærheten av der du første gang gikk. Vist du er dragon ligger det med treeet utenfor bygningen du går inn for å snakke med Dragon folka. Som templar mener jeg det ligger på en disk i nærheten av han først du snakker med i templaren

Ok, takk!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...