Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det. Fikk ingen nøkkel, så ga jeg faen etter første ubrukelige supportsvar.

Heh, kjipern - jeg sendte to forespørsler og fikk nøkkel på det andre. :D

 

Men, er ikke lenge igjen nå, fikk mail fra cdon.com om at de hadde sendt spillet nå! :dribble:

*venter på en slik melding fra elkjøp* :dribble:

Lenke til kommentar

Må si jeg bare gleder meg mer og mer til dette spillet kommer.

Utifra hva vi vet hittil, er det noen som vet om det kun er "Terran" kampanjen man får når spillet lanseres eller vil den inkludere alle faksjoner?

Mener det kun var terran men er litt usikker.

 

Dette er svart flere ganger i denne tråden allerede, men jeg kan ta det igjen:

 

Det første SC2 heter Wings of Liberty og har ca 30 oppdrag i kampanjen. Alle er basert på terran, så vi får kun spille dem.

 

Etterhvert kommer en expansion kalt Heart of the Swarm. Den vil fortsette kampanjen med ca 30 oppdrag til, og denne gangen spiller vi kun Zerg.

 

Til sist kommer enda en expansion. Denne er kalt Legacy of the Void og vil fokusere på protoss. Vi får naturligvis bare spille dem i kampanjen her.

 

Vil du derimot spille multiplayer holder det med Wings of Liberty. Det vil høyst sannsynligvis komme flere enheter og alt det der i de to expansionene, men vi vil så vidt jeg vet slippe å kjøpe expansionene om vi ikke vil ha kampanjen. Er ikke 100% sikker på det, men regner med det.

Lenke til kommentar

He he , godt å få det bekreftet.

Har vært rimelig opptatt i di siste månedene og interessen for Starcraft II har blusset opp nå som jeg har mer tid til disposisjon ( og spilling generelt) og Starcraft 2 nærmer seg. Kan jo si at nettop fordi jeg har vært veldig nervøs for at SCII skulle skuffe så har jeg faktisk unngått å lese om den, så er jo ikke noe rart at jeg til slutt måtte spørre.

 

Sitter og ser nå på hjemmesidene til spillet og leser mye informasjon om det som mulig, føler det kribbler i magen nå faktisk...

 

Ser også mange tøffe enheter, Viking ble jo selvsagt en favoritt her ;)

Lenke til kommentar

He he , godt å få det bekreftet.

Har vært rimelig opptatt i di siste månedene og interessen for Starcraft II har blusset opp nå som jeg har mer tid til disposisjon ( og spilling generelt) og Starcraft 2 nærmer seg. Kan jo si at nettop fordi jeg har vært veldig nervøs for at SCII skulle skuffe så har jeg faktisk unngått å lese om den, så er jo ikke noe rart at jeg til slutt måtte spørre.

 

Sitter og ser nå på hjemmesidene til spillet og leser mye informasjon om det som mulig, føler det kribbler i magen nå faktisk...

 

Ser også mange tøffe enheter, Viking ble jo selvsagt en favoritt her ;)

 

Hva sier du til å spille 2v2 kamper når spillet kommer ut?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det. Fikk ingen nøkkel, så ga jeg faen etter første ubrukelige supportsvar.

Heh, kjipern - jeg sendte to forespørsler og fikk nøkkel på det andre. :D

 

Men, er ikke lenge igjen nå, fikk mail fra cdon.com om at de hadde sendt spillet nå! :dribble:

*venter på en slik melding fra elkjøp* :dribble:

 

Tviler på du får det? Er jo mange dager til spillet er ute, om ikke cdon sender det fra indre mongolia så må jo det komme fram lenge før den 27?

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...