Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Får ikke så mange kommentarer på Bloggen min, noen ide hva jeg kan legge i bloggen min som får folk til å lese? Har prøvd å legge ut ting som er så relevant som mulig.

 

Innleggene din er veldig korte, du skriver på en litt klønete måte og du sier ikke noe nytt. Du må tenke over hva du vil si, hvorfor du vil si det og hvordan du vil si det. Det hjelper hvis du har noe som ingen andre har tenkt på eller hvis du er flink til å finne Starcraft 2 nyheter.

Lenke til kommentar

Hmm. Får ikke så mange kommentarer på Bloggen min, noen ide hva jeg kan legge i bloggen min som får folk til å lese? Har prøvd å legge ut ting som er så relevant som mulig.

 

Innleggene din er veldig korte, du skriver på en litt klønete måte og du sier ikke noe nytt. Du må tenke over hva du vil si, hvorfor du vil si det og hvordan du vil si det. Det hjelper hvis du har noe som ingen andre har tenkt på eller hvis du er flink til å finne Starcraft 2 nyheter.

 

Akkurat nå bygger jeg opp bloggen slik at fler og fler besøker bloggen, og vet at den eksisterer, det er ingen grunn til å skrive lange innlegg når jeg har i gjennomsnitt 10 personer som leser hver dag. ;)

Lenke til kommentar

Det blir som at en kunstner skulle si at det ikke er vits å male gode bilder fordi ingen kommer til å se på de enda. Han må bare bli kjent så skal han begynne å male stor kunst.

 

Nei! Først må DU ha en god blogg så kommer leserne.

 

PS: Digitalkopi suger.

Lenke til kommentar

En liten backstab, men med tanke på at spillet bare koster 300kr så er det ikke akkurat et overgrep. Hvis de holder battle.net gratis så veier det MER enn opp for at jeg må kjøpe tre spill til 300kr hver, spesiellt ettersom jeg hadde gjort det samme hva for å få kjøpt campaignen som kommer til å bli EPISK! :D

 

... Jada, fanboi som faen og gleder meg som en liten unge. ... og jeg er 32. :D

Lenke til kommentar

Det blir som at en kunstner skulle si at det ikke er vits å male gode bilder fordi ingen kommer til å se på de enda. Han må bare bli kjent så skal han begynne å male stor kunst.

 

Nei! Først må DU ha en god blogg så kommer leserne.

 

PS: Digitalkopi suger.

 

Akkurat nå er det fyllmasse til spillet kommer ut, det kan jeg ærlig innrømme. Men så snart spillet kommer ut, kommer jeg til å poste hyppigere innlegg, og lengre innlegg. Jeg skrev litt om dette i min aller første post.

Lenke til kommentar

En liten backstab, men med tanke på at spillet bare koster 300kr så er det ikke akkurat et overgrep. Hvis de holder battle.net gratis så veier det MER enn opp for at jeg må kjøpe tre spill til 300kr hver, spesiellt ettersom jeg hadde gjort det samme hva for å få kjøpt campaignen som kommer til å bli EPISK! :D

 

... Jada, fanboi som faen og gleder meg som en liten unge. ... og jeg er 32. :D

 

Javel? Dette er PC-plattformen, å spille gratis multiplayer er ikke akkurat noen unik gave...

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Så tåpelig at spillet er låst til den 27. Spill burde være ferdig når man får dem.

Det er som om man hadde kjøpt seg ny hardware og ikke få brukt det før en bestemt dato.

 

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Så tåpelig at spillet er låst til den 27. Spill burde være ferdig når man får dem.

 

Det er som om man hadde kjøpt seg ny hardware og ikke få brukt det før en bestemt dato.

 

De vil vel bygge opp spenninge? Ikke vet jeg. :) Tror nok de holder på med å tweake spillet nå i de siste dagene.

Lenke til kommentar

En liten backstab, men med tanke på at spillet bare koster 300kr så er det ikke akkurat et overgrep. Hvis de holder battle.net gratis så veier det MER enn opp for at jeg må kjøpe tre spill til 300kr hver, spesiellt ettersom jeg hadde gjort det samme hva for å få kjøpt campaignen som kommer til å bli EPISK! :D

 

... Jada, fanboi som faen og gleder meg som en liten unge. ... og jeg er 32. :D

 

Javel? Dette er PC-plattformen, å spille gratis multiplayer er ikke akkurat noen unik gave...

 

AtW

 

Enkelte er villige til å betale litt ekstra for kvalitet og det skjønner jeg veldig godt.

Lenke til kommentar

En liten backstab, men med tanke på at spillet bare koster 300kr så er det ikke akkurat et overgrep. Hvis de holder battle.net gratis så veier det MER enn opp for at jeg må kjøpe tre spill til 300kr hver, spesiellt ettersom jeg hadde gjort det samme hva for å få kjøpt campaignen som kommer til å bli EPISK! :D

 

... Jada, fanboi som faen og gleder meg som en liten unge. ... og jeg er 32. :D

 

Javel? Dette er PC-plattformen, å spille gratis multiplayer er ikke akkurat noen unik gave...

 

AtW

 

Enkelte er villige til å betale litt ekstra for kvalitet og det skjønner jeg veldig godt.

 

Min mening er at alle spill bør koste 300 kroner, da blir de som kjøper spillene glade, og de som slipper ut spillene tjener mer, fordi det er ikke alle som gidder å bruke 500 på et spill. Jo billigere det er, jo flere kjøper. ( I de fleste tilfeller. )

 

300 kroner er en helt kurant pris, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det må såfall tweakes veldig... utifra hva som er folks favoritt :Terrans, må det være det laget med overpower.

 

 

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Det må såfall tweakes veldig... utifra hva som er folks favoritt :Terrans, må det være det laget med overpower.

 

 

 

Terran har etter min mening alt for mye de kan gjøre som kan irritere dritten ut av Protoss. Protoss har jo ingenting å si mot Teran, virker som Protoss er laget med minst variasjon i unitsa og bygningene.

Lenke til kommentar

Hvor har dere forhåndsbestillt da?

Jeg sjekket blizzard sine sider men der står det verken noen pris eller om man kan få feks cdkey i mail og laste ned spillet slik at alt er klart for lanseringen..

 

Innstallerer spillet fra Blizzard sine sider, og skal kjøpe det klokka 10:00 på Tirsdag og begynne å spille med en gang.

Lenke til kommentar

Hvor har dere forhåndsbestillt da?

Jeg sjekket blizzard sine sider men der står det verken noen pris eller om man kan få feks cdkey i mail og laste ned spillet slik at alt er klart for lanseringen..

 

Innstallerer spillet fra Blizzard sine sider, og skal kjøpe det klokka 10:00 på Tirsdag og begynne å spille med en gang.

 

Argh, beklager, jeg glemte å si at jeg vil ha med boks.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...