Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere gå til https://eu.battle.net/account/management/get-a-game.html og trykke på Starcraft II og se hvor mye det koster klokka 10 den 27. juli? Jeg er på jobb da, og hvis det koster 299 kroner kjøper jeg det når jeg kommer hjem, men hvis det koster 500 kjøper jeg det bare i butikken mens jeg er på jobb. Så hvis noen kunne sjekket prisen på nettet den 27. juli og sende meg en melding på mobilen min hva prisen på nettet er, så hadde det betydd veldig mye for meg. :p

Lenke til kommentar

Kan dere gå til https://eu.battle.ne...get-a-game.html og trykke på Starcraft II og se hvor mye det koster klokka 10 den 27. juli? Jeg er på jobb da, og hvis det koster 299 kroner kjøper jeg det når jeg kommer hjem, men hvis det koster 500 kjøper jeg det bare i butikken mens jeg er på jobb. Så hvis noen kunne sjekket prisen på nettet den 27. juli og sende meg en melding på mobilen min hva prisen på nettet er, så hadde det betydd veldig mye for meg. :p

 

Jeg kunne gjort det, men er nok på vei til GameStop for å hente Collector's Editionen min. :p Tar litt over en time å kjøre hver vei, men det er verdt det. :p

Lenke til kommentar

Faen, skal på jobb den 27. men får hente det på vei hjem og sette av natten til spilling .Gleder meg noe sykt, særlig etter den syke teaseren som kom ut for 2-3 dager siden.

 

Edit: Viss noen av dere trenger noe å drepe tiden med mellom betaen og retail kan jeg anbefale Husky og HDStarCraft på YouTube! Er enormt med replays av spillere som er ganske høyt oppe. Begynner nå å gå tom for replays å se, men det er kanskje mer min feil en deres, siden jeg ikke har gjort annet den siste uken.

Endret av Pizzaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, skal på jobb den 27. men får hente det på vei hjem og sette av natten til spilling .Gleder meg noe sykt, særlig etter den syke teaseren som kom ut for 2-3 dager siden.

 

Edit: Viss noen av dere trenger noe å drepe tiden med mellom betaen og retail kan jeg anbefale Husky og HDStarCraft på YouTube! Er enormt med replays av spillere som er ganske høyt oppe. Begynner nå å gå tom for replays å se, men det er kanskje mer min feil en deres, siden jeg ikke har gjort annet den siste uken.

Anbefaler King of the Beta turneen hvor Day9 kommenterer. Semifinale og finalen streames den 26. Juli. tester vs TheLittleOne Game 2 tror jeg er en av de beste kampene jeg har sett i betaen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Bare interessert i historien i spillet. Skal på hytta noen dager så det bryr meg lite at spillet er låst.:)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp. Fikk e-post om at de sendte spillet igår. Er vilt nervøs for at jeg ikke får spillet tidsnok, spesielt med tanke på all dårlig omtale elkjøp har fått mtp leveringstid (leste det etter jeg bestilte).

 

Flere som har bestilt fra Elkjøp?

Endret av andreasnicolai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...