Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Kjøpe en spiller for €105 millioner som dere lot gå gratis fire år tidligere? Jeg husker det motsatte fra mange Man U fans.

 

Poenget var uansett at det går over, ingen bryr seg til slutt viss han presterer.

Lenke til kommentar

450.000 pund inkluderer nok det man på agentspråket kaller image rights, altså rettigheter på kommersielle oppdrag osv. Tipper selve lønna er rundt 100.000 pund lavere, og da er man på en lønn som tilsvarer ca. det Zlatan hadde hos oss i fjor.

 

Er langt fra sikkert at dette med lønna stemmer uansett.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ja, lest noen steder at Pogba hele tiden har hatt mer i lønn enn Zlatan... Andre at han tjente desidert mest pga var free transfer. Håper uansett at han ikke får så veldig mye mer i lønn enn de andre. Fordi det bare vil presse lønnen til DDG (når han reforhandler sin kontrakt nå), og senere Pogba, osv. Ikke bra på sikt.

Lenke til kommentar

Wenger virker et lite hakk mer sikker enn Ornstein. Her er alt han sa om saken på pressekonferansen sin i dag:
 

– Dette er en historie dere kjenner godt til i media, så jeg burde ikke si for mye om det, sa Wenger på spørsmål om det er sannhet i ryktene.

 

– Vi er kommet langt i forhandlingene, men det kan alltid snu. Det kan skje, men det kan ikke skje, bekreftet Wenger, og fulgte opp:

 

– Jeg har jobbet med overganger i 30 år, og det er sannsynlig at dette skjer, men ting kan alltid forandre seg. Så lenge avtalen ikke er i boks, kan man aldri gi noen garantier.

 

– Min forståelse (av avtalen) er at Mkhitaryan kommer andre veien hvis Sanchez drar, og det er grunnen til at vi ønsker han. Vi har spilt mot han mange ganger da han var i Dortmund, og han verdsetter fotballen vi spiller. Han elsker denne klubben, åpenbart. Lønnen vil ikke være et problem.
 

– Hør, dette er snakk om en ren byttehandel. En erstatter den andre, og vi er fortsatt aktive på overgangsmarkdet når dette er i boks, konstanterte Wenger.
 

– Jeg ønsker ikke å kommentere summene de tilbyr Sanchez. Jeg respekterer Manchester United som klubb, fordi pengene de tjener kommer fra egne ressurser. Det er opp til de å bestemme hvor mye de vil betale. United er en veldig veldreven klubb rent økonomisk, så jeg har ingen problemer med hva de betaler. 

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/forhandlingene-har-kommet-langt/

 

Mkhitaryan har forøvrig trent med United i dag, og her må det gjøres medicals og det ene og det andre, så dette kommer til å ta litt mer tid.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bare tull fra Mirror som vanlig, nå som de skal utnytte klikk fordi det er masse blest rundt overgangen.

 

Fascinerende hvordan det absolutt ikke kan være noen som helst sportslig grunn til at Sanchez valgte United i stedet for City, med en manager som knapt lot han spille i den ene sesongen de jobbet sammen. Bare penga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nesten like fascinerende som hvordan alle er mer interessert i hvor mye Sanchez kommer til å koste United under kontraktsperioden inkludert alle kostnader som aldri blir nevnt i forbindelse med overganger til andre klubber enn ukelønna til Mkhitaryan i Arsenal :)

 

Synes egentlig det er veldig komisk hvordan mediene omtaler overgangen. Må jo ha noe å snakke om siden det blir en ren byttehandel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...