Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ighalo eller Lukaku må det være mulig å få tak i, men virker ikke sånn

 

Ighalo har vært stor Manchester United-supporter siden han var guttunge, og har sagt at det er den eneste klubben han ikke kan klare å si nei til :)

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3388325/Watford-star-Odion-Ighalo-admits-not-sure-turn-dream-boyhood-club-Manchester-United.html

Lenke til kommentar

Han kan godt ta med seg Harry Kane også.

Føler at det er typisk at United vil gå for Kane.

 

Med tanke på hvordan klubben har kjøpt inn og vært ute etter spisser fra ligaen som har vist at de har et meget godt sluttprodukt inne. Spesielt om de er britiske.

 

Brian McClair, Alan Shearer, Chris Sutton, Andy Cole, Dwight Yorke, Teddy Sheringham, Rooney, Berbatov, og Van Persie blant andre.

 

Føler det er typisk United å gå for og få Harry Kane til sommeren.

Lenke til kommentar

Ja, der er jeg helt enig med deg. Dessverre så tror jeg at klubben delvis sluttet med denne trenden når Gill og SAF dro fra oss. Shaw er den eneste spillere de siste tre årene og vi har ikke akkurat hatt noen seriøse rykter om verken Kane eller Stones, to spillere jeg mener vi burde hente!

Lenke til kommentar

Det er utrolig viktig med britiske spillere, da sannsynligheten for at de blir værende over mange år er mye større enn med spanjoler, italienere, tyskere osv, pga hjemlandet selv har gode ligaer. Portugisere og latinamerikanere ser også ut til å foretrekke Spania pga språk og klima. Og Italia tiltrekker seg mange spillere fra Balkan. Frankrike er også på vei til å få en bedre liga, hvilket gjør det mer attraktivt for franskmenn å dra tilbake etter noen år på "eventyr" i England.

Lenke til kommentar

Får dere tak i Kane og Pochettino til sommeren skal jeg legge ut bilde av meg selv her på forumet iført Manchester United trøye, med sippetryne og plakat med teksten "Mot alle sannsynlige odds per 11.01.16 tok jeg feil".

 

Er absolutt ingen grunn foruten penger til at Pochettino skal forlate Tottenham nå, en klubb hvor han har masse respekt, er godt i gang med prosjektet sitt, er elsket av fansen og respektert av spillerne.

Kane uttalte senest i går (igjen) at han ser for seg å være i Tottenham over lengre tid.

 

Har null, nada, nix, no, itj i hælvette tro på at noen av de har hastverk.

Endret av Snurreleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...