Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke et veldig bra lån nei. Vet ikke helt hva de forventer da, trodde de at han skulle få spille fast for en bedre klubb?

 

Med "de" mener du Dortmund? Det var selvfølgelig de som ville låne gutten, og hadde sikkert tro på at han ville kunne bidra positivt.

 

Og det er jo nettopp det han gjorde. Perfekt stallfyll. Betalte ingenting for ham, og betalte ikke engang hele lønna hans. Det var selvsagt aldri meningen at han skulle bli fast inventar. Det var en midlertidig løsning for å få litt mer bredde i angrep, framfor å gjøre et panikkjøp helt på slutten av vinduet. 

 

 

Ja, han vil bli cuptied, og kan heller ikke lånes ut på nytt før til sommeren. 

Lenke til kommentar

Van Gaal uttalte jo da han ble utlånt at det vår et helt feil valg av Januzaj, og at han ikke trodde han kom til å få noe særlig spilletid. Han fikk helt rett. 

 

Men vi må ikke glemme at Januzaj hadde et par gode innhopp for Dortmund også. Satt til tider fyr på laget og hadde et par fine assists. Og at han scoret vinnermålet mot Villa tidlig i sesongen rett før han dro på lån. 

 

Det er fortsatt mye uforløst potensiale i gutten, og hvis han returnerer nå så kan han jo få et par sjanser siden Lingard er skadd og Memphis gjør det dårlig. 

Lenke til kommentar

En skal aldri si aldri, penger er en utrolig stor del av fotballen og er summene stor nok så er det meste mulig. United har jo vist at det ikke står på dybden på lommeboken, men når det er sagt så ser jeg også på det som urealistisk at Hazard blir solgt. United er jo heller ikke en like atraktiv klubb å spille for som de var for noen år siden.

Lenke til kommentar

Vil heller ha Bale enn Hazard. Jeg ønsker en høyreving, ikke en ny en på venstrekanten.

 

Uansett så tviler jeg på at noen av de er mulig å hente. Er lei av at vi hele tiden skal hente fra topp 10 i verden, La oss heller hente spillere som kanskje snart er der.

 

E: litt vel mye på høyresiden nå.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Under Fergie-tiden hentet man talenter og utviklet de til superstjerner, nå virker det som man heller skal kjøpe seg til gull på direkten. Sa jeg at jeg savner Ferguson? Huff.

 

Etter min mening MÅ man hente inn en ny spiss også. Blir alt for tynt med det vi har på topp nå.

Lenke til kommentar

Under Fergie-tiden hentet man talenter og utviklet de til superstjerner, nå virker det som man heller skal kjøpe seg til gull på direkten. Sa jeg at jeg savner Ferguson? Huff.

 

Etter min mening MÅ man hente inn en ny spiss også. Blir alt for tynt med det vi har på topp nå.

Under Ferguson hadde vi en balansert plan. Vi utvikla i bøtter og spann, men kjøpte også etablerte stjerner når vi trengte det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...