Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, såpass frampå også? Noen som ser en del italiensk fotball og kan dele sine 20 kroner om Felipe Anderson? Er det en bra spiller? Er han verd 2-300 millioner. Er han spiss eller kantspiller?

 

Har sett en del Italiensk ball. Felipe Anderson er en av de aller mest spennende spillerne i Italia for tiden. Nylig også blitt tatt inn på det Brasilianske landslaget av Dunga. 

 

Offensiv midtbane / spiller gjerne tier, og dominerer stort sett kampene derfra.  Derfor er det litt rart at United er såpass frempå på ham. Utrolig rask spiller, så han og Martial sammen vil jo eventuelt skape trøbbel for ethvert forsvar. I forrige sesong så mener jeg at han var den beste spilleren i Serie A bak Tevez og Pogba. 

 

Han er verdt 300 millioner ja, men så er spørsmålet om han passer inn i Manchester Uniteds spillestil for øyeblikket. Han elsker kontringer og flair, det gjør ikke dette Unitedlaget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk! Kjenner jeg blir meget skeptisk når du sier han liker seg i mellomrommet. Vi har ikke behov for flere spillere der, ja hvis ikke LVG har bestemt seg for å benke Rooney da og det tror jeg ikke noe særlig på akkurat. Jeg har hele tiden trodd at han var en ving jeg.

 

Et kjøp er jo bedre enn ingenting når troppen vår er tynnslitt av skader, men jeg finner det merkelig å skulle kaste såpass mye penger etter en spiller vi egentlig ikke trenger. Vi trenger en back mest av alt, en ving (høyre side) og en spiss, ikke en tier.

Lenke til kommentar

Takk! Kjenner jeg blir meget skeptisk når du sier han liker seg i mellomrommet. Vi har ikke behov for flere spillere der, ja hvis ikke LVG har bestemt seg for å benke Rooney da og det tror jeg ikke noe særlig på akkurat. Jeg har hele tiden trodd at han var en ving jeg

 

Anderson funker som ving også, altså. 

 

 

Noe av problemet til Anderson som også kanskje var problemet til Nani er vel at han er ganske ujevn i prestasjonene. I en kamp kan han dominere fullstendig og være en worldbeater, i en annen kamp kan han være tilnærmet usynlig. Han presterer enda ikke på et jevnt svært høyt nivå uke inn og uke ut. Spesielt denne høsten har han vært ujevn, mens han som sagt i fjor var svært god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...