Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen hadde sagt i mai at vi kom til å signere Shaw, Herrera, Rojo, di Maria, Blind og Falcao i dette overgangsvinduet hadde jeg sagt de var gal. Strålende fornøyd, men har vi nok dekning på midtbanen? Kommer Blind til å prestere der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liverpool-fans: "Dere har ikke CL å lokke med, derfor får dere ikke noen bra spillere".

Ed Woodward: "OK, hei Di Maria og Falcao".

Verdens største og deiligste klubb gjør som de vil, uten et CL her eller der :) Så kan de kose seg med Lambert så mye de vil.

• Liker 6
Skrevet

Nå var det ikke rent få United-supportere som mente vi ikke kunne tiltrekke oss store navn, bare så det er sagt.

Jeg sier velkommen til alle, spesielt Falken. Greit, en solid ryddegutt på midten hadde smakt, men dette er nødvendig også, tror jeg. For lite action framme på banen.

En ting til; å si at det er "bekreftet fra flere hold" betyr ikke en pøkk dersom det ikke bekreftes fra rett hold "(les: United eller Monaco). Paven kunne gått ut og sagt at det er bekreftet, men det betyr ingenting.

Skrevet

Er jo snakk om leie, ikke kjøp.

Hull kunne sikkert ha leid han hvis de hadde hatt råd.

Opsjon på kjøp til litt over 40m pund ifølge BBC.

Skrevet

Blind er vel ikke bekreftet? Og Rojo er det ikke sikkert kan spille denne sesongen siden han er under etterforskning.

Falcao er vel ett usikkert kjøp nå etter skaden, og en trenger mye mer en sentral midtbane og en midtstopper.

Skrevet

Vi er snart det eneste laget i historien som kan ha en 11er bestående av bare angrepsspillere i verdensklasse. Kanskje Utd prøver å bevise at man ikke trenger midtbanespillere for å vinne noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...