Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med vinduet til nå, men vi mangler enda litt. Hvis vi får inn 8 spillere til tror jeg vi kanskje kan ta topp 10:

- 2 midtstoppere (begge over 30 år)

- 2 midtbanespillere (Erfarne verdensklassespillere)

- Ny ving i verdensklasse

- Ny høyreback i verdensklasse, selg Valencia/rafael

- Ny 10er, Mata suger

- Ny Spiss, Rooney og RVP er for lat. Vi trenger hurtighet i verdensklasse. Kjøp Ronaldo.

 

 

 

 

 

 

 

Men fra spøk til tomat, få inn et par midtbanespillere og selg ut Anderson, Cleverley og Fletcher. Gjerne en leder bak i forsvar også, men da må noen ut.

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Gustavo og Vidal har gått ut og sagt at de blir, tross interesse fra flere store klubber (uten av det gjør noe som helst sikkert). Men av de siste er vel kanskje Carvalho den mest spennende! (Selv om laget vårt nå består av såpass mange unge spillere, at en litt eldre og erfaren spiller son de Jong ikke nødvendigvis hadde vært så dumt det heller).

Lenke til kommentar

Nei du har helt rett. Han har godt av å komme seg tilbake. Tror på en teori som ble skrevet her litt tidligere:

- SAF kjøpte Kagawa for å bruke han som 10er siden han hadde tenkt å selge Rooney.

- SAF gir seg og Moyes kommer inn. Selger IKKE Rooney og da kommer Kagawa bak Rooney i rekken.

 

Håper at han drar og at han finner tilbake til den gode gamle formen.

 

Anderson er den spilleren jeg føler mest med. Herregud for et talent, men som dessverre ble helt ødelagt av formasjons bytte han ble satt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tidenes kjøp av Dortmund. £6.3 millioner pund for en av våre aller beste spillere, og sannsynligvis en av de mest intelligente spillerne jeg har sett. Han kommer til å vise seg som en av verdens beste 10'ere i løpet av tiden. Så for Shinji sin del, så er det et veldig godt valg å dra tilbake til Dortmund. Han kommer til å få masse spilletid i favorittposisjonen, han kommer inn i en skreddersydd og underholdende spillestil, blir omringet av bedre spillere i de fleste ledd, og han får CL-spill. Glad på hans vegne. Og som stor Dortmund-fan blir det bare ennå morsommere å følge med på dem.

 

Når det gjelder United sin del så er det direkte flaut at en slik spiller går for den prisen. Det er et resultat av forferdelig overgangspolitikk av Moyes/Woodward. At vi kjøper Mata for 37, og selger Shinji for 6, er latterlig. Idioti. Amatørmessig.

Endret av Kammizez
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...