Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger.

 

Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen.

For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger.

 

Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen.

For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen.

 

Enig. Nok en spiller United har kjøpt tilsynelatende uten noen form for plan for hvordan han skal brukes. Hvorfor i all verden kjøper man en "10-er" og så dytter han ut på venstrekanten? Typisk håpløst prosjekt. SAF var så pokkers kåt på "anvendelige" spillere at nesten hele troppen har blitt en gjeng med nek som kan gjøre en OK, men ikke bedre, jobb flere steder på banen.

 

(Nå aner ingen av oss hva han har vist og ikke vist på treningsfeltet, men forbeholder meg retten til å sleivsparke på diskusjonsforum allikevel).

Lenke til kommentar

Aston Villa are ready to lodge a bid for Manchester United midfielder Tom Cleverley worth around £8 million, according to the Telegraph.

 

Riktignok rykter, men et sikkert tegn på at midtbanespillere forsvinner er jo at det blir henta inn nye imo.

 

I og med at det er Cleverly, så antar jeg det er United som betaler £8mill for at de skal ta han?

Lenke til kommentar

 

I Tyskland ryktes det om en retur for Kagawa. Verken Klopp eller sportsdirektøren deres nekter for at noe kan skje før vinduet stenger.

 

Om Kagawa uansett ikke vil bli gitt noen sjanser på førstelaget av LvG så er det greit for meg. Heller det enn å la ham råtne på benken. Selv om det selvsagt er et stort tap for klubben. Jeg tror virkelig han ville bidratt mer enn Mata, hadde han fått sjansen.

For Kagawa sin del burde det ikke være noe tvil. Han vil komme til et bedre lag, gamle lagkamerater, Champions League-fotball, og vil bli spilt i sin foretrukne posisjon. Jeg tror også Dortmund har behov for ham, da de ikke har en skikkelig playmaker. Da kan Reus flytte ut på kanten igjen.

 

Enig. Nok en spiller United har kjøpt tilsynelatende uten noen form for plan for hvordan han skal brukes. Hvorfor i all verden kjøper man en "10-er" og så dytter han ut på venstrekanten? Typisk håpløst prosjekt. SAF var så pokkers kåt på "anvendelige" spillere at nesten hele troppen har blitt en gjeng med nek som kan gjøre en OK, men ikke bedre, jobb flere steder på banen.

 

(Nå aner ingen av oss hva han har vist og ikke vist på treningsfeltet, men forbeholder meg retten til å sleivsparke på diskusjonsforum allikevel).

 

 

Hvorfor man dytter han ut på venstrekanten? Kan ha noe med at ligaens beste spiss ble kjøpt inn et par måneder etter Kagawa og at Rooney derfor måtte dyttes ned som #10 istedenfor å spille spiss som han ville gjort om RVP aldri hadde blitt kjøpt.

 

Kagawa passet perfekt inn i United før kjøpet av van Persie, men jeg ville selvsagt valg RVP foran Kagawa om jeg måtte velge mellom de to.

Lenke til kommentar

 

 

Ah, selvfølgelig. Siden er jo på italiensk :p Han har sagt til lagkameratene på Juventus at han blir.

 

 

Poenget mitt er jo at det der langt ifra er noen sikker kilde.

 

Jo. Eller, i det minste mye mer sikker enn noen av de andre "kildene" som har uttalt seg om saken i England. Når en i tillegg legger til at United ikke har vært i kontakt med hverken Vidal eller Juventus siden VM så ser det stygt ut. Sabatini er forøvrig en av de mer troverdige journalistene i Italia, han hadde ikke posta dette om det var piss.

Lenke til kommentar

Vidal har vært på vei til oss flere ganger ifølge sikre kilder. Han skal visstnok også ha kjøpt seg et hus et par ganger, sagt farvel til lagkameratene 3-4 ganger og antakeligvis ombestemt seg 5 ganger elns.

 

Tror ikke på noe som helst før jeg ser det eller hører det fra offisielt hold. Altså Vidal er Juve-spiller. Det er tydelig at det har vært interesse og at han har vært åpen for å flytte til Manchester (ellers så er det kanskje litt rart at spilleren selv ikke har sagt klart ifra om at han vil dra), men hva som skjer videre vet jeg ikke og jeg gidder ikke å håpe engang. Før jeg ser et bilde av ham som signerer kontrakten så er han fortsatt Juve-spiller.

I mellomtiden nyter jeg kjøpet av Di Maria :) :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...