Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig! Blind er et fint tilskudd defensivt. Skulle helst sett at vi fikk inn to midtbanespillere sånn at vi kan selge både Cleverley og Fletcher :)

 

 

Edit: Ser at jeg tar helt feil når det kommer til Blind. Jeg trodde han var en venstreback som også kunne spille midtstopper. Han var en venstreback som er blitt omskolert til en defensiv midtbanespiller.

- "Reinveted by de Boer, Ajax's Daley Blind transforms into the "Dutch Lahm".

 

Altså en anvendelig spiller som for tiden spiller på midten, men kan bekle venstreback og midtstopper.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Ser ut som Blind er klar for klubben, mer eller mindre. Føler vi trenger en skikkelig midtbanespiller nå, så gir jeg Ed 10 av 10 for spillere inn i sommer, men 4 av 10 totalt sett for å ha ventet til de siste dagene. Men en midtbanespiller MÅ inn, samtidig som Cleverley mfl må ut.

Men tror du ikke på LVG når han har sier at han trengte tid for å se hvilken spillere som passet hans system eller klubben generelt? Hvis det er hold i ryktene har han jo bedt Woody om å vente med signeringer til han har evaluert troppen.

Lenke til kommentar

Nå koker det over med rykter om Daley Blind. Som jeg skrev i vår andre tråd, så har jeg tatt litt feil av han. Jeg trodde han var en venstreback som kunne spille midtstopper. Han var en venstreback, men er blitt omskolert til defensiv midtbanespiller ("the Dutch Lahm").. FLOTT, men da regner jeg med at vi ikke går for Carvalho da.. :)

Lenke til kommentar

Enig! Blind er et fint tilskudd defensivt. ... Altså en anvendelig spiller som for tiden spiller på midten, men kan bekle venstreback og midtstopper.

Han har ikke spilt noen kamper som midtstopper i Ajax. 80/20% venstreback/def.midt.

 

Men burde sikkert klare å bekle en av tre stopperplasser i 5-3-2 formasjonen.

 

Selv er jeg veldig spent på å se hvor han skal spille på banen. Tipper venstre vingback til Shaw er spileklar og i form.

 

Tror DB blir det beste kjøpene United gjør i sommer. Mtp anvendlighet, pris og alder.

Lenke til kommentar

 

Han har ikke spilt noen kamper som midtstopper i Ajax. 80/20% venstreback/def.midt.

Men burde sikkert klare å bekle en av tre stopperplasser i 5-3-2 formasjonen.

Selv er jeg veldig spent på å se hvor han skal spille på banen. Tipper venstre vingback til Shaw er spileklar og i form.

Tror DB blir det beste kjøpene United gjør i sommer. Mtp anvendlighet, pris og alder.

Aha, okey.

 

Har ikke sett mye av verken Blind eller Ajax, så gjerne kom med informasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...