Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for at du brukte Billettservice.

Dette er kun en bekreftelse, og IKKE gyldig som billett.

 

Du har bestilt 2 billett(er) til:

 

METALLICA

TELENOR ARENA

tir, 13.04.10 kl.19:30

 

For et HELVETTE !! Heldigvis flaks for meg, til dere andre, lykke til... :)

 

Edit: Dette var 2 ståplasser, så ikke gi opp !!

Endret av mortenandre
Lenke til kommentar
Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller?

 

Nå bladde jeg gjennom alle sidene fra i dag, og ikke én gang fant jeg noen som nevnte to ganger på rad hvor glade de var for at billettene allerede var i boks.

Slutt å la ditt dårlige humør gå ut over andre, det er ikke vår feil at du ikke klarer å fikse billetter ;)

Lenke til kommentar
Får opp sitteplasser nå, ståplasser/GA kommer opp som "utsolgt".

 

Som jeg sa tidligere, sitteplasser er faktisk ikke ille i det hele tatt :)

Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. :p Men sitteplass er greit nå og da. :) Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt.

Lenke til kommentar

Til alle dere som ikke har fått billett:

 

Forsøk igjen!

 

Det frigjøres statig billetter, og sist metallica spilte i Norge, var det folk som fikk kjøpt billetter hos bingoservice opptil 5 timer etter at konserten var ""utsolgt"

 

Så finn frem den store tuben med tålmodighet, smør dere inn, ring billettservice og hamre sidene!

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. :p Men sitteplass er greit nå og da. :) Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt.

 

 

Men O2 er jo veldig mye større enn både Spektrum og Telenor Arena? :p

Og da var vel ikke scenen i midten? For når den er i midten i en så liten hall som Spektrum eller Telenor Arena, er sitteplasser ypperlig!

 

Jeg trivdes selvfølgelig mye bedre når jeg sto helt fremme med gjerdet i Bergen 2008 og Oslo 2007, men må ha sitteplasser i 2010 pga lillebror som skal få billett i bursdagsgave :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...