Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller?

 

Nå bladde jeg gjennom alle sidene fra i dag, og ikke én gang fant jeg noen som nevnte to ganger på rad hvor glade de var for at billettene allerede var i boks.

Slutt å la ditt dårlige humør gå ut over andre, det er ikke vår feil at du ikke klarer å fikse billetter ;)

Dere har nevnt det før når det var presale, og jeg fikset billetter nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle dere som ikke har fått billett:

 

Forsø igjen!

 

Det frigjøres statig billetter, og sist metallica spilte i Norge, var det folk som fikk kjøpt billetter hos bingoservice opptil 5 timer etter at konserten var ""utsolgt"

 

Så finn frem den store tuben med tolmodighet, ring billettservice og hamre sidene!

Jeg og kompisen min kjøpte billett til han til konserten 30/7 i spektrum den 21/12, over en måned etter at det var utsolgt, klokka 4 på natta. Så ja, alt er mulig. :)

 

Det var forresten etter tips fra.. Tror det var Datating her på forumet. :)

Lenke til kommentar

Huzzah! Tre billetter i boks, 09.47! All venting og frenetisk F5-trykking ble endelig belønnet!

 

Det var dog ikke uten humper i veien; kom gjennom på explorer på bærbaren ca 09.35... Fikk tre billetter, skal inn å betale, ser at java ikke er installert på pcen... Prøver mastercard, samme betalingsdritet, laster ned java, installerer java... og ordre utløpt på tid. Mye banning, mer frenetisk trykking på F5, og plutselig, da alt håp så ut til å være borte, WHAM BAM THANK YOU MAM! 3 billetter på vei! :D

Lenke til kommentar

3 nye konserter annonsert nå:

 

Apr 17 Riga, Latvia- Riga Arena

Apr 18 Riga, Latvia- Riga Arena

Apr 20 Vilnius, Lithuania-Siemens Arena

 

Bare og vente i spenning nå, det kommer til å komme mange flere annonseringer resten av uka..

You know the drill . . . more shows still in the works, so keep checking back here for additional announcements over the coming weeks.

Håper på en til i Norge, noen i Sverige og Danmark og. :) Men vi skal være utrolig glade for den vi har fått. Øst-Europa kommer nok til å bli prioritert denne gangen.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Øst-Europa kommer nok til å bli prioritert denne gangen.

 

Og fortjent er det! Øst-europeerne er gærne :p

Hehe, er nok fordi dem har blitt litt forbigått de siste årene (i forhold til resten av Europa). Tipper Balkan også får noen datoer. Og ja, det er fortjent! :)

 

Andre verdensdeler skal også besøkes.. Men det er lov og håpe, tipper det blir flere konserter enn bare den i Telenor Arena på meg neste år! Danmark og Sverige, here I come! Og da blir det som vanlig presale via MetClub.. :love:

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Får nå hverken opp stå eller sitteplasser.

 

Uavhentede billetter (det er få, men noen), blir lagt ut for salg fredag klokka 9. Anbefaler folk i Oslo-området til å stikke ned til Spektrum da.

 

Er også håp seinere, via nettsiden som sagt. Billetter blir lagt ut hele tiden, helt opptil en uke før selve konserten. Dette for å begrense svartebørssalg.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...