Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rimelig unødvendig uanstt spør du meg. Du snakker om folkeskikk, men har tydeligvis ingen selv.

 

Ærlig talt, så vi som har billetter allerede skal ikke få lov til å ytre vår glede over det? Snakker om dårlig taper-faktor.

Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da,

 

 

"blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå.

Lenke til kommentar
Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da,

 

 

"blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå.

 

Må du ta deg sammen, mann! Jeg ser ingen steder at denne tråden er for sutrekopper som ikke fikk billett!

Dette er tråden for mennesker som skal på Metallica i Oslo i april, which happens to be us.

Lenke til kommentar
Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da,

 

 

"blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå.

 

Må du ta deg sammen, mann! Jeg ser ingen steder at denne tråden er for sutrekopper som ikke fikk billett!

Dette er tråden for mennesker som skal på Metallica i Oslo i april, which happens to be us.

Enn så mye jeg erger meg over å ikke ha fått billett, så har du et poeng! :p

Lenke til kommentar
Det handler om respekt, men det skjønner vel ikkje du noenting om. Men whatever. Hold på som du vil, tenkte bare det var greit å bruke hodet først, guess i was wrong.

 

Hvis du tror vi sier det kun for å strø salt i såret ditt, tar du skammelig feil! Jeg ser ikke hvorfor ikke vi skal få lov til å si hvor glade vi er for billettene våre, mens alle andre som får kjøpt i dag jubler av glede. Ser ikke at du kommenterer deres oppførsel og dens mangel på respekt.

 

datating Lagt til I dag, 09:45

Tenk om situasjonen var omvendt. ;)

 

Det har jeg selv opplevd to ganger, og jeg klarte nå å gå gjennom det uten å surmule mens alle andre rundt meg skrøyt seg selv opp i skyene da de selv fikk billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...