Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

FAEN! Jeg kjøpte på vanlig billettservice, men nå er det "presale", egen fanclub-greie..

 

Har dette noe å si da? Er jo samme billettene

Vel, jeg aner ikke.

There is a special allocation of tickets available for Fan Club members here. You will need your personal ticket code located on the MY ACCOUNT page and the limit is two tickets per member. Tickets in the Fan Club sections will be available until Tuesday, November 24 at 3:00 PM.

Høres nesten ut som om det er noe spesielt, men jeg sjekker det ut nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg aner ikke.
There is a special allocation of tickets available for Fan Club members here. You will need your personal ticket code located on the MY ACCOUNT page and the limit is two tickets per member. Tickets in the Fan Club sections will be available until Tuesday, November 24 at 3:00 PM.

Høres nesten ut som om det er noe spesielt, men jeg sjekker det ut nå.

 

Det er helt sikkert bare reservert x-anntall billetter for club medlemmer sånn at de er sikkre på av vi får.

 

Men Jeg satt tilfeldigvis inne og trykket når de ble sluppet så jeg kjøpte 6 ståbilletter til dagen etter når jeg først var i gang :)

 

 

Moro, da måtte jeg ikke vente lenge før Metallica konsert nr. 10 var i hus :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Noen andre MetClub-medlemmer som kjøpte utenom presale-koden?

 

Fikk bekreftet nå av en MetClub-representant at billettene som selges til den andre konserten, ved bruk av presale-koden, IKKE er noe forskjellige fra de som selges gjennom det vanlige.

 

The ticket service is holding a special allocation of tickets for Clubbers since tickets are selling so fast. With the second show being annouced at the same time it went on sale, there was no chance for a pre-sale for you guys, so we asked them to make some tickets available until tomorrow. There are some seated and some G.A. . . . they are all the same tickets with the same privileges , it was just a way to help you guys get tix on such short notice.

 

Do make note of the word "allocation" - there are a limited number of tickets being held and our allocation could sell out.

Lenke til kommentar
Tror dere jeg når å bestille billetter til ekstrakonserten når jeg kommer hjem i 4-tiden i ettermiddag? Jeg er medlem på Metclub btw. Hvis ikke jeg når det, blir jeg evig takknemlig om noen som har to billetter til overs om å få kjøpe.

Kanskje. Mest sannsynlig ja. GA/Ståplasser er nå ikke tilgjengelig uten presale-koden. "Presalet" stenger klokka 15 i morra, men billettene som er holdt av blir mest sannsynlig solgt før det.

Der var billettene i BOKS :D

 

Deilig med MetClub!

 

:thumbup:

 

Eg "rakk" ikkje å bruke Metclub-koden min no... Berre kjørte på med vanlig billett.

Ikke jeg heller, bare bestilte fort som fy, jeg! Var ferdig med betalinga FØR det kom på Metallica.com/MetClub.com.

 

Men er dog INGEN forskjeller på billettene som er kjøpt gjennom MetClub kontra gjennom billettservice til denne konserten! :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...