Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott for deg og idioti av de som solgte deg de ;) Jeg vet om personer som uten problemer har solgt for 1500-2000 de siste 3 konsertene.

 

Idioti eller ren folkeskikk. You pick one.

 

Hehe, folkeskikk ja. Så en selger som kjøper inn sko for 30 kroner fra Kina og selger de for 499 har ikke folkeskikk? Joda, man kan leve fint uten mye penger men gud hvor digg det er å ha litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!?

 

Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet :)

5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang.

Lenke til kommentar
Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!?

 

Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet :)

5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang.

 

Det har vært slik som dette i mange år, så nei, det vil aldri skje. Klarer man det ikke på mange år, klarer man det ikke på enda flere år.

Lenke til kommentar
Okey, Billettservice bare timer out. PROBLEM LOADING PAGE WTF!!!!!??!?!?!?

 

Første gang du prøver å kjøpe billett der eller? I såfall må jeg få ønske deg velkommen til lotteriet :)

5 gang når det er metallica, AC/DC etc, men jeg regner hver gang med at de har klart å fikse problemene, men blir jo skuffet hver gang.

 

Det har vært slik som dette i mange år, så nei, det vil aldri skje. Klarer man det ikke på mange år, klarer man det ikke på enda flere år.

I know, men engang er det jo nødt til å klare det. Kanskje om 20-30 år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...