Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært morsom å ringe billettservice sin telefon (kommer garantert ikke gjennom til der man får svar en gang!) for å se hvor mange det er i kø. Glemmer aldri da jeg skulle skaffe billetter til Metallica-konserten i Bergen i fjor. "Det er. To hundre og. Femtiåtte. Forran deg i kø.".

 

Haha! Kommer forresten ikke inn på sia en gang, hverken med FF eller IE. Kom inn i stad, fikk opp Metallica da jeg søkte på det, men deretter kom det "Problemer ved lasting av side".

Lenke til kommentar
Fikk
For å fullføre transaksjonen må du følge kjøpsrekkefølgen.

 

Vennligst benytt "Nytt søk" knappen i stedet for Frem og Tilbake i din nettleser for å navigere på våre sider.

 

Det er vel ikke håp da?

Joda, det er mulig, bare du ikke får "siden kan ikke vises". Trykk søk igjen/nytt søk, og trykk på søk billetter. :)

Lenke til kommentar
Det er ren idioti å holde på sånn. Svartebørshaier burde vært fulgt opp tettere, det er trossalt et lovbrudd.

 

Helt enig.

 

Men det er jo markedet som bestemmer.. Så lenge folk velger å betale 2-300% av originalpris så vil "haiene" alltid være der.

 

Selv selger jeg aldri med mer enn 20kr i profitt (hvis billetten kostet 485, så selger jeg for 500, 585=600 etc, for å gjøre det lettere mtp veksel osv). Dessuten selger jeg kun til venner og bekjente. Har ikke samvittighet til å loppe de for flere tusen kroner :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...