Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta opp telefonen og ring Tonya, hvis ikke du har snakket med ho enda, så er ho et spørsmålstegn en eller annen plass i nærheten av "da hood"

 

Har prøvdt å ringe hun Tonya, da fikk jeg 2 biler å taue med, etter det så såg det ikke ut det var noe fler oppdrag jeg må gjøre for henne, men skal se mer når jeg slår på spillet igjen

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet på min, søkte det opp, og det er en bug som kom etter en online-patch.
Regner med at du da ikke har den gule ringen når du kommer til huset til michael?

En løsning som kan funke er å dra et stykke unna huset, og ta taxi til oppdraget (husk å skippe turen).
Prøvde dette to ganger da jeg fant tipset, da funket det ikke. Prøvde det dagen etter, og da funket oppdraget.

Så er verdt å prøve.

tl:dr: Ta taxi til oppdraget og husk å skippe turen, kan hende ringen popper opp utenfor huset da.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemet på min, søkte det opp, og det er en bug som kom etter en online-patch.

Regner med at du da ikke har den gule ringen når du kommer til huset til michael?

 

En løsning som kan funke er å dra et stykke unna huset, og ta taxi til oppdraget (husk å skippe turen).

Prøvde dette to ganger da jeg fant tipset, da funket det ikke. Prøvde det dagen etter, og da funket oppdraget.

 

Så er verdt å prøve.

 

tl:dr: Ta taxi til oppdraget og husk å skippe turen, kan hende ringen popper opp utenfor huset da.

Åhh thank uu, det funket! Supert! :D

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe garasje på offline delen? Isåfall hvor kan jeg få kjøpt de?

Jeg tror det er mulig å kjøpe en til hver. Franklin kan hvert fall kjøpe en i hooden der han bor i begynnelsen. Husker å ha sett et oransje garasjeikon (= Trevor sin), men det er en stund siden jeg har spilt offline så jeg husker ikke helt hvor den er. Eller så har jo Michael en med plass til to biler fra før. Husker ikke om jeg har kjøpt (eller om det går) en ekstra.
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noe man kan gjøre om man har fått den buggen så man ikke har noen main missions? kjæresten har kun strangers & freaks på alle 3, og har gjort noen av de nå men fremdeles ikke fått nytt main mission på hverken M, T eller F. Ser det er mange som sliter med det samme når jeg googlet litt.

 

EDIT: viste seg at jeg hadde glemt å gjemme en getaway car :)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...