Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koser meg mer med gta enn half life men der ikke hvorfor jeg skulle levert det tilbake, da det er et bra spill og antageligvis noe jeg kunne finne på å plukke opp igjen en dag.

Enig! Tror aldri jeg har kost meg mer med en spill noensinne enn med GTAV. Fallout kanskje men kos-opplevelsen er av en annen sjanger. :)

 

Har bevisst drøyd og drøyd hovedoppdragene og har fremdeles 15-20 igjen etter ooover 100 timer SP-spilling.

Mangler nå 39 stunt jumps (her kommer jeg bare til å ta 25 av dem merker jeg, kun m/tanke på 100% checklist) og alle knife flight`sa.

+ Submarine parts som ikke har åpnet seg i spillet mitt ennå, av en eller annen merkelig grunn.

 

Har tatt de 2 første streets-racene bare og er imponert over hvor gøy det er å race i dette spillet.

Resten av raca skal taas til slutt når jeg har fullt-oppgraderte biler. (skal ikke bruke et rødt øre på noe som helst før jeg er ferdig med siste Lester oppdrag, for å sitte igjen med så mange penger som mulig så jeg kan kjøpe alt) - Jeg tror nemlig penger vil komme godt med i fremtidig DLC. Jeg håper ihvertfall det.

Er sinnsykt spent på hva som vil komme som DLC i SP-delen!!

 

Tidligere hatet jeg DLC. Jeg kjøpte riktignok DLC, men satt igjen med en følelse av å ha blitt rana etterpå.

Nå elsker jeg det :xmas:

Lenke til kommentar

Det er online som gjør greia for min del. Jeg fullførte SP, men startet på nytt pga Lester, og er vel ganske nært slutten historiemessig. Så kom online.

Nå frister det så lite å spille SP.

 

Men online er enda veldig bra, og er veldig spent på hvordan det utvikler seg.

Lenke til kommentar

Generelt sett skuffa over iFruit-appen. Den virker ganske treig på min S3, det går tydeligvis ikke an å taste inn fødselsdato når jeg prøver å gå inn på "GTA V", og chop-minigamet virker treigt og dårlig gjennomført. I tillegg kan jeg ikke skjønne hvorfor appen er over 200 mb?! Jeg mener... til og med hele Final Fantasy III er jo bare halvparten av størrelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...