Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

 

 

Siste heist vil være tilsvarende Bethesda spill sine avgjørende battles, hvor alt kommer sammen. Har du gjort det bra i spillet vil du ha mer penger til utstyr, bedre trente crew mates som fortsatt er i live, og et nettverk av folk du har skaffet deg forhold til som vil hjelpe deg. Lot du person X få leve fem timer inn i spillet kan det kanskje hende at nettop vedkommende vil kunne hjelpe deg i siste mission.

 

 

Unnskyld men dette har aldri skjedd i Bethesda spill.

Tenker du på Bioware ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferdig med storyen nå. Kort tanke i spoiler.

 

 

Hadde blitt spoilet flere ganger at Trevor døde, og selv om jeg tenkte at det kunne være et type valg ble jeg litt overrasket over hvordan og hva man kunne velge.

 

Hadde egentlig trodd at det var Mike som ønsket at Trevor skulle dø, og da hadde jeg nok gjort det da jeg synes Trevor var litt vel gal. Men når det var FIB som ønsket det var det et lett valg å velge Deathwish.Selv om jeg fryktet at Franklin kunne dø.

 

Når det gjelder valgene synes jeg de var rare. Synes det var ulogisk at Fanklin ville drept Trevor pga noe FIB sa og det å drepe Mike pga Devin var helt idiotisk. Ble også en veldig lykkelig slutt, hadde forventet noe litt mørkere.

 

 

Lenke til kommentar

Microsoft suger. Fordi jeg tidligere avslutta månedlig betaling, får jeg ikke lov til å kjøpe en mnd nå.

Endte opp med å kjøpe pre-paid fra cdkeyshere.

 

"Du får ikke betale på denne måte da det ikke gikk bra når du sist gjorde det". Har ikke rørt Xboxen på flere måneder.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt gjennom missionet som omtales som groteskt i diverse medier. Jeg forstår virkelig ikke oppstyret, men så skjønte jeg aldri hvorfor folk klikket i vinkel over flyplassmissionet i Call of Duty X.

 

Dette har gått meg hus forbi, hvilket oppdrag er det snakk om?

 

PS: Tenker du på (se spoiler)

 

 

Torturoppdraget? I såfall skjønner jeg at enkelte var kritiske da det var rimelig drøyt, men jeg har sett verre.

 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er det noen logikk jeg har gått glipp av i forhold til lagring av biler? Kjøper/lagrer du helikopter eller fly, vil de spawne nye hvis du herper dem. Biler derimot blir borte?

Lenke til kommentar

Syntes det oppdraget var helt unødvendig. Greit at det er et voldelig spill, men vold bare for at det skal være vold blir for dumt og ikke typisk GTA. Det krevde absolutt ingen ferdigheter av spilleren å fullføre det oppdraget og det ble rett og slett kjedelig og helt meningsløst. Men sikkert dritkult for 13 åringene som sitter og smugspiller spillet.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...