Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Fikk endelig Xbox-versjonen av GTA i posten idag. Da kan jeg selge PS3-spillet og begynne å spille online! Lurer på om jeg var heldig. Det står $59.90 i value på pakken, og det er tapet med "Åpnet for kontroll" på pakken, men jeg slapp moms og tollgebyrer. ^^

Tollgebyr kan komme opptil flere måneder i etterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangler 2 broer fra å få alle 50 Under The Bridge..

Kommer ikke gjennom hverken med helikopter eller noen av de 2 flyene til Trevor fra den lille kjøpte flyplassen nord på kartet..

Vingene til flyet eller propellen på kopteret treffer veggene under brua og jeg får ikke godkjent..

 

 

Noen som har tips om hvilket "lite" fly jeg kan kjøpe som fikser dette?

Lenke til kommentar

Fly sidelengs?

Jeg flira litt av det svaret der, inntil jeg skjønte at det var å fly "knife" du mente :rofl:

Jeg har forsøkt det og men det er jekla lite å gå på i høyden også ved disse bruene, dvs de er mer en del av kanalsystemet enn bruer å være...må være millimeterkirurg for å få til dette og det synes jeg er merkelig i.o.m. at de andre 48 bruene var såre enkle å fly under..

 

Har gått inn hit : http://maps.achievementhunter.com/guides/map/grandtheftautov/thecity

bro nr. 12&13

Ser at også han har prøvd med helikopter og klarer ikke la vær å ta i veggene han heller, men han får de godkjent og det gjør ikke jeg.. :hmm:

da får jeg bare prøve igjen :hm:

Lenke til kommentar

Jeg flira litt av det svaret der, inntil jeg skjønte at det var å fly "knife" du mente :rofl:

Jeg har forsøkt det og men det er jekla lite å gå på i høyden også ved disse bruene, dvs de er mer en del av kanalsystemet enn bruer å være...må være millimeterkirurg for å få til dette og det synes jeg er merkelig i.o.m. at de andre 48 bruene var såre enkle å fly under..

 

Har gått inn hit : http://maps.achievementhunter.com/guides/map/grandtheftautov/thecity

bro nr. 12&13

Ser at også han har prøvd med helikopter og klarer ikke la vær å ta i veggene han heller, men han får de godkjent og det gjør ikke jeg.. :hmm:

da får jeg bare prøve igjen :hm:

 

Du mener ikke nr. 49 og 50?

 

Lenke til kommentar

 

Du mener ikke nr. 49 og 50?

Jo...det mener jeg... :rofl:

Har et annet kart her og som jeg miksa opp...

 

gjør det på akkurat samme måte som i videon uten å få det godkjent..

Har satt en ring rundt alle bruene jeg har tatt for ikke å være i tvil om hvem som mangler...hadde også huska disse 2 bruene fordi de er de eneste jeg ikke kommer gjennom uten å touche veggene..

 

Jeg trodde først jeg ikke fikk de godkjent netopp pgr.av dette (av erfaring fra visse andre bruer der jeg f.eks har vært nedi vannet og ikke fått godkjent) , men jeg ser jo at han på videon får det så...må være en bug.. :hm:

Lenke til kommentar

Helt utrolig, skulle gjøre ferdig stunt jumps nå og når jeg nærmet meg slutten så fant jeg ut at det var noe som ikke stemte.

Har brukt kartet til achievement hunter gutta og huket av hver gang jeg har fått godkjent et hopp, huket av det siste på kartet nå og da står det at jeg har fullført 47/50 :wallbash:

 

Et eller annet sted så er det tydeligvis tre hopp som har blitt vist som godkjent, men ikke blitt logget som godkjent, det står at jeg har funnet 50/50 hopp. Og nå må jeg faen meg begynne på nytt igjen, har jo ikke brukt noe tid på dette heller, er vel bare å begynne nede i los santos og jobbe seg oppover igjen :realmad:

 

Har en under the bridge som heller ikke har blitt logget, men den er jeg 95% sikker på at jeg vet hvor er, så hvis den er feil også så kan det hende at jeg tar en liten gta v pause kjenner jeg.

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

"Jeg har hørt at noen som kjenner naboen til en som er fetteren til eksen til han som dater hu som vasker hos firmaet i etasjen under Rockstars kontorer at han har overhørt i heisen at noen har snakket med en som kjenner en som har hørt om en epost der det kanskje snakkes om en pc-release".

 

Kommer nok på pc, jenter, men det er nok smart å vente til offisiell info.

Ser flere ganger i forumet her til og med at noen "har hørt rykter om at det kommer (insert hva som helst av etterlengtet produkt her)"..

 

Dere kan jo prøve å signe en petition så lenge :rofl:

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Spørsmål rundt slutten av spillet

 

hvordan blir pengedelingen etter det siste ranet hvis man knerter en av hovedkarakterene? blir det da fordelt på de som fremdeles lever eller får fremdeles M/F/T like mye til tross for en av de er død?

 

Endret av Slettet+130498
Lagt til spoilertags
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...