Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte SP delen i går for første gang etter jeg rundet missions. Jeg tenkte at nå skulle det brukes litt penger, men hvorfor får jeg ikke kjøpt eiendommer? Altså safe house og garasjer? Er ikke dette åpnet enda? Andre eiendommer som du tjener penger på finner jeg.

De eneste safehousene og garasjene i SP er vel de du får gjennom story tror jeg.

Lenke til kommentar

Inspirert av en YT-video jeg så for en tid tilbake prøvde jeg meg på noe moro i går (offline). Fikk tak i en sportsbil, kjøpte full armour og skuddsikre dekk til den, stocka opp på sticky bombs og kjørte rundt med Franklin og lagde kaos. Å bruke special skillen til Franklin i det du kjører forbi en veisperring, kaste en sticky bomb på de stakkars politifolkene, suse forbi og se på eksplosjonen i bakspeilet er ubetalelig. Kanskje ikke noe man gidder i timesvis, men det var hvert fall veldig moro. Er det åpent nok (altså ikke så mye bygninger rundt deg) flyr helikopterne lavt nok til at du kan kaste sticky mot dem og sprenge dem mid-air slik at du tar ned helikopterne. Jeg klarte å oppnå fem stjerner, men måtte til slutt gi tapt da bilen tok fyr og til slutt eksploderte :-D

Lenke til kommentar

Vet ikke hva slags fly du bruker, men jeg brukte det trege propellflyet. Fungerte utmerket og det gikk såpass rolig for seg at jeg ikke krasjet en eneste gang da jeg fikk god tid til å navigere.

Brukte jetflyet, har nå 100% selv om jeg mangler 24 stunt jumps som jeg tar siden. Off topic: Har en Iphone 4s men får ikkje brukt den ifruit appen fordi wifi er grået ut, noen som vet hvordan man løser dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...