Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Realisme scorer det vel ikke så høyt på. Liker det nye politisystemet veldig godt da. Gøy at man faktisk kan gjemme seg for politiet i motsetning til Gta IV hvor de finner deg uansett om du langt ut på havet og stikker noen med en kniv.

Ditto, det er veldig greit at politiet ikke er synsk, men jeg er fortsatt litt skuffet over hvor lite politi det er i gatene. Jeg tror jeg har sett en politibil en gang, som ikke var etter meg, eller som var etter noen andre. Og det var utenfor flyplasen, altså en som alltid er der. :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditto, det er veldig greit at politiet ikke er synsk, men jeg er fortsatt litt skuffet over hvor lite politi det er i gatene. Jeg tror jeg har sett en politibil en gang, som ikke var etter meg, eller som var etter noen andre. Og det var utenfor flyplasen, altså en som alltid er der. :p

Da jeg spilte GTA IV dultet jeg alltid borti politiet, slik at jeg fikk stjerner, når jeg kjørte rundt i byen, men i GTA V har dette aldri skjedd.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte GTA IV dultet jeg alltid borti politiet, slik at jeg fikk stjerner, når jeg kjørte rundt i byen, men i GTA V har dette aldri skjedd.

Fordi det ikke er noen biler i gatene... :p GTA IV var ekstrem, fordi det var New York. Men det finnes en mellomting. Har vært i Los Angeles, og for og si det slik; Det er _endel_ politibiler der og.

Lenke til kommentar

Hmmm, trodde GTA V var for neste generasjon. Lurer på hvorfor de ikke venter med å lansere ett så stort spill for å utnytte hardwaren i neste generasjons konsoller... og hvor bra er egentlig GTA 5 kontra de andre spillene i serien (har ikke spilt de men har lyst på GTA V), noen som har en formening?

 

Edit: Var litt OT men ett kort svar på det spørsmålet kan vel ikke skade :)

Som Rockstar selv sa, de beste spillene kommer mot slutten på en konsolls levetid. :)

Lenke til kommentar

Kennern: utenom assassination missions mener du?

 

Hvis du gjør litt research kan du finne ut hvilket firma som produserer visse biltyper, state ødelegge alle deres biler. Da vil aksjeverdien deres synke, og du kan kjøpe dem billig.

Så starter du ødelegge deres motstandere biler i stedet, og aksjene dine øker i verdi.

 

Og slikt.

 

 

Forresten, har noen av dere møtt på en av de andre to hovedkarakterene tilfeldig rundt i byen?

 

Som Michael hørte jeg Franklins stemme mens jeg stod i et intersection, og han sa noe a la "hey Michael, what brings you out here" eller "hey Michael, good to see you man" eller noe. Jeg bruker subtitles, og så tydelig det stod på skjermen og. Da jeg så meg rundt så jeg ham ikke, men det kan være fordi det var mye biler og folk der samt at jeg var litt treg i reaksjonen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Kennern: utenom assassination missions mener du?

 

Hvis du gjør litt research kan du finne ut hvilket firma som produserer visse biltyper, state ødelegge alle deres biler. Da vil aksjeverdien deres synke, og du kan kjøpe dem billig.

Så starter du ødelegge deres motstandere biler i stedet, og aksjene dine øker i verdi.

 

Og slikt.

 

 

Forresten, har noen av dere møtt på en av de andre to hovedkarakterene tilfeldig rundt i byen?

 

Som Michael hørte jeg Franklins stemme mens jeg stod i et intersection, og han sa noe a la "hey Michael, what brings you out here" eller "hey Michael, good to see you man" eller noe. Jeg bruker subtitles, og så tydelig det stod på skjermen og. Da jeg så meg rundt så jeg ham ikke, men det kan være fordi det var mye biler og folk der samt at jeg var litt treg i reaksjonen.

 

Okei. men jeg blir ikke noe klokere på dette stock market, men jeg skal prøve.

 

Da starter jeg en ny save som jeg skal gjøre ting litt anderledes =)

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med storyen - 26 timer spilt (mesteparten denne helgen) og langt fra complete. Nå skal jeg gå løs på sidequests og andre ting. Etter det skal jeg runne spillet igjen, men med andre valg på heistsene for å se åssen det går.

 

Hadde lasta ned PSN-utgaven og merka lite til grafikkproblemer. Hadde en gang hvor alle teksturer bare forsvant og spillet måtte laste alt inn igjen. Og så hadde jeg en gang hvor spillet bugga ut så jeg måtte reloade.

Lenke til kommentar

Ditto, det er veldig greit at politiet ikke er synsk, men jeg er fortsatt litt skuffet over hvor lite politi det er i gatene. Jeg tror jeg har sett en politibil en gang, som ikke var etter meg, eller som var etter noen andre. Og det var utenfor flyplasen, altså en som alltid er der. :p

Ja, det er veldig lite. Men de kommer fort om man finner på noe ugang da. :p

Lenke til kommentar

 

Okei. men jeg blir ikke noe klokere på dette stock market, men jeg skal prøve.

 

Da starter jeg en ny save som jeg skal gjøre ting litt anderledes =)

Google litt om det, finnes nok en del artikler som beskriver hvordan det funker osv.

 

Tror jeg bare replayer missions selv, for gull på hver. Kanskje starte en ny hvis jeg merker det er et tak jeg ikke kan nå med min første save.

Lenke til kommentar

Google litt om det, finnes nok en del artikler som beskriver hvordan det funker osv.

 

Tror jeg bare replayer missions selv, for gull på hver. Kanskje starte en ny hvis jeg merker det er et tak jeg ikke kan nå med min første save.

 

jeg har googlet en del nå.

men jeg starter en ny save nå for å ta en annen avslutning enn sist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...