Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått spilt Gta V i 6 timer omtrent nå på x360. Kjempebra spill, men har likevel en del og klage på, på et spill som kosta 1,2 mrd? og lage.

 

Radioen, bare ca 5 sanger pr kanal, det er dårlig

 

Politiet er altfor innpåslitne, det er bra at det føles ekte, men det er ikke ekte når du kjører på en person i ei bakgate og får politiet etter deg med en gang.

 

Synes det systemet for lagring av spillet er litt rotete. Spillet hengte seg opp i en loadingprosess og måtte restarte og da var et oppdrag borte. Når skal jeg lagre manuelt og når lagrer det seg selv?

 

Hvorfor står det ikke hvor mye penger du tjente på det og det oppdraget? Savner den oversikten i hjørnet. Vet jeg kan se hvor mye penger jeg har hvis jeg pauser spillet.

 

Synes det er veldig bra at de har fått til realistiske skader på bilene, ser tilogmed at det drypper olje fra bilene. Du kan kræsje av hjul på biler tilogmed dø av utforkjøring i stor høyde.

 

Vet du hvor mye det koster å bruke lisenser til sanger i et slikt spill?

Lenke til kommentar

Og jeg har drømt og drømt om GTA i hele natt, og føler meg egentlig skikkelig mentalt utmattet, ble liksom ikke mange timene effektiv søvn Nå er det jobb :huh:

 

Du er ikke alene som er mentalt utmattet! deg skal jeg love deg! Her var det 16 timers intens gaming etter midnight release. Etterfulgt av en time pakking, for avreise og jobb i Vietnam.

 

Turen nedover tok et dogn, hvor jeg hadde meg 4 timer sovn paa et hotell i Da Nang, for saa aa bli floyet ut i havet med helikopter.

 

Rett ombord for aa fullfore 12-timers vakten til min avloser, og rett paa frivakt for aa spille....!

 

Sovet 5 timer naa i natt, og har 4 timer igjen av skiftet mitt! Spors om jeg klarer aa holde onynene åpen lenge nok til aa spille i kveld! :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kom til å tenke på at man kan gjøre oppdrag om igjen, gjelder dette også heists? Slik at man kan tjene penger flere ganger på feks smykkebutikkranet?

Så vidt jeg vet er det ikke mulig å tjene opp penger på den måten, nei. Er du lur bruker du overhodet ingen penger nesten i løpet av store deler av spillet, og når du mot slutten har tjent opp endel, så går du løs på Lester sine assasination oppdrag. Så en russer på livestream som brukte den metoden og sitter med rundt 300 millioner etter at spillet er ferdig. Litt kjedelig selvsagt, men det fungerer i GTA som det gjør i virkeligheten. Vil man bli steinrik må man være gjerrig, lur og ha veldig god tålmodighet.

Lenke til kommentar

hvordan skal man klare å spare penger i GTA når bil delene er så jevla dyre :dremel:

 

Fikk discount på våpen og ammo i går, noen som vet om man kan få det på bildeler/modifikasjoner også?

 

Edit: for dere som lurer på hvordan jeg fikk discount på våpen og ammo så er det bare å gjøre ferdig det meste på firing range, jeg fikk 10% av å unlocke alle challenges der og er usikker på om jeg kan få mer av å gjøre dem alle på gull.

Endret av XfsB
Lenke til kommentar

Fått spilt Gta V i 6 timer omtrent nå på x360. Kjempebra spill, men har likevel en del og klage på, på et spill som kosta 1,2 mrd? og lage.

 

Radioen, bare ca 5 sanger pr kanal, det er dårlig

 

Politiet er altfor innpåslitne, det er bra at det føles ekte, men det er ikke ekte når du kjører på en person i ei bakgate og får politiet etter deg med en gang.

 

Synes det systemet for lagring av spillet er litt rotete. Spillet hengte seg opp i en loadingprosess og måtte restarte og da var et oppdrag borte. Når skal jeg lagre manuelt og når lagrer det seg selv?

 

Hvorfor står det ikke hvor mye penger du tjente på det og det oppdraget? Savner den oversikten i hjørnet. Vet jeg kan se hvor mye penger jeg har hvis jeg pauser spillet.

 

Synes det er veldig bra at de har fått til realistiske skader på bilene, ser tilogmed at det drypper olje fra bilene. Du kan kræsje av hjul på biler tilogmed dø av utforkjøring i stor høyde.

 

Du får politiet på deg med en gang så lenge noen i det hele tatt er innen synsvidde. Folk er ivrige på å ringe 911 på dette spillet. Kverket 3 personer med en granat i skogen uten å få politiet på meg, neste gruppe fikk jeg bare tatt 2 og den 3 rakk å løpe 200 meter, da fikk jeg politiet etter meg.

 

Har også opplevd at det hang seg midt i en video en gang, da måtte jeg starte mission på nytt. Ellers synes jeg autosave fungerer ganske godt, selv om jeg alltid lagrer manuellt på mobilen før jeg logger av eller om jeg akkurat har tjent grovt med penger.

 

Det kommer en sum oppi hjørnet OM oppdraget har skaffet deg penger. Dog skal det sies at det er ekstremt få oppdrag som faktisk betaler i dette spillet. Er ikke som tidligere der du fikk penger for absolutt alt. Liker det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...