Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes det er veldig teit at man kan styre bilen i lufta?

Det synes jeg også er en negativ ting. Det samme som at man kan snu bilen over igjen med en gang. I IV var det fælt (og positivt på den måten) at man landet på taket, og man måtte finne en måte å dytte den over igjen. Kjipt at det er slik i V. Men men. Bare småtteri uansett :)

Lenke til kommentar

 

Holder de til et spesielt sted? Skal definitivt prøve meg på noen bensinstasjoner!

Det er ikke alle bensinstasjonene, husker ikke nå siden jeg sitter på skolen, men kan informere deg da jeg kommer hjem. :) Vertfall en nær huset til Franklin en plass, men etter min erfaring får man mere cash av stasjonene ute på landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det synes jeg også er en negativ ting. Det samme som at man kan snu bilen over igjen med en gang. I IV var det fælt (og positivt på den måten) at man landet på taket, og man måtte finne en måte å dytte den over igjen. Kjipt at det er slik i V. Men men. Bare småtteri uansett :)

Ja, tror det er det eneste jeg har å utsette på spillet så langt. :p
Lenke til kommentar

Forstår ikke at folk klarer å sitte å spille i flere timer, har sikkert spilt 1 time på 2 dager :p

Jeg tror ikke det er så veldig mange her inne som har noen som helst forståelse for at du ikke klarer det heller... :wee:

 

Jeg spilte fra 16-02 igår kveld...og når jeg gikk og la meg fortsatte jeg å spille...så man kan enkelt si at jeg har spilt 24-timer i strekk.. :rofl:

 

Livet leker!

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

40 % nå! :D Herlig spill! Spilt altfor mye i det siste.. :(

 

 

Er det forresten mange her som leverer penger, sykler, etc. tilbake når tilfeldie har blitt ranet?

har gjort det en gang. Fikk 500$ for "overbevise" han som stjal at han skulle gi den tilbake til dama - og fikk 50$ i gave... Siste gang jeg gjør det ihvertfall...

Er det mulig å sikte før man skyter mens man sitter i bilen? Trykker R1 men begynner jo å skyte med en gang så og si.

Ikke i bil dessverre... Bruker du Franklin er det litt lettere med Special'en hans

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det ikke mulig å tjene opp penger på den måten, nei. Er du lur bruker du overhodet ingen penger nesten i løpet av store deler av spillet, og når du mot slutten har tjent opp endel, så går du løs på Lester sine assasination oppdrag. Så en russer på livestream som brukte den metoden og sitter med rundt 300 millioner etter at spillet er ferdig. Litt kjedelig selvsagt, men det fungerer i GTA som det gjør i virkeligheten. Vil man bli steinrik må man være gjerrig, lur og ha veldig god tålmodighet.

Jeg har ikke noen assassination oppdrag igjen tror jeg, og jeg har bare fått

 

den leiligheten i vinewood. Kan det hende jeg får flere oppdrag igjen senere da?

 

 

Edit: Fant ut at jeg har minst et oppdrag igjen. Fant også ut at jeg burde investert i aksjer før jeg gjorde de andre oppdragene... Kjipt

Endret av CH3Z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...