Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen meg i kø enda haha. 1 meter fra kassen nå!

Er ikke engang så interessert i GTA, men lastet det ned i går og har det på pause nå. ;) Helt greit spill, men ikke det helt store for min del. Ansiktsanimasjonen er heller laber, er drittlei den evige sommeren, og føler jeg har sett det meste før. Men for all del, det er nok et bra spill likevel. Har bare kommet forbi introen og det første oppdraget. Blir nok å kose meg med dette en god stund. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke engang så interessert i GTA, men lastet det ned i går og har det på pause nå. ;) Helt greit spill, men ikke det helt store for min del. Ansiktsanimasjonen er heller laber, er drittlei den evige sommeren, og føler jeg har sett det meste før. Men for all del, det er nok et bra spill likevel. Har bare kommet forbi introen og det første oppdraget. Blir nok å kose meg med dette en god stund. :)

Nei jeg har ikke hatt interesse av de tidligere spillene fra PS2 og utover. Men nå begynte vi å snakke om at det var natt åpent når vi var på jobb, så da ble det kø og stemning gitt. Skulle jo liksom vente til dette kom til next-gen om jeg i hele tatt skulle ha det :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt drøye 2,5 timer med GTA V og jeg har bare en ting jeg vil si; Dette er hands down det mest detaljerte spillet jeg har vært borti noensinne!

 

Jeg er nødt til å ta en pause nå, får jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er så hinsides mye som skjer overalt, og jeg må være litt mer våken for å kunne nyte det fullt ut. Nå blir det nattmat og søvn, også er det på igjen i morgen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bare en klage og det er at bilene tåler alt for mye og at det har blitt litt mye arcade i bil bevegelsene.

 

Og endelig er det musikk i oppdragene.

Er så sykt mye detaljer man bare ikke har tid og ta opp . Så mye er forandret fra gta4 :0

Dette irriterer meg også. Har spilt mye GTA4, og syns kjøringa der var perfekt. Dette er ikke GTA for meg, føles som et arcade bilspill. Eller så syns jeg politiet er for aggressive og våpnene gir en rar følelse. Mye kan nok tilvennes, men syns de har gjort noen rare valg. Er også enig i han under deg som sier at det er rart å komme fra 120 FPS PC til dette, og det er jeg enig i. Syns det er umulig å kjøre med denne lave FPS-en. Får spille det på PS3 fram til PC-versjonen kommer og etter det snur jeg meg nok aldri tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...