Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i dag. Har spilt siden 13:00. Kan allerede si at dette må være noe av det beste jeg noensinne har spilt. Utrolig lenge siden jeg har storkost meg så mye med et spill.

 

Starten er interessant, og opplæringen av de forskjellige kontrollene er vevd inn på et veldig smart måte. Ikke noe svart/hvit tutorial.

 

Har ikke prøvd noen av cheatsene som ligger ute, ser egentlig ikke noe grunn til det heller. Oppdragene har en god balanse av de forskjellige vanskelighetsgradene. Uansett så mister man muligheten til å få achievements/trophies samt Social Club statsene dine teller ikke om du bruker cheats.

 

Ser fram til å kunne få kjøpt hus, kjøretøy og ikke minst sjekke ut hva som er under havet.

 

Gled dere.

Lenke til kommentar

Ingen som vet noe om Chop?(Hunden)

 

Er så teit om jeg faktisk må trene hunden og maten den i Chop The Dog på Ifruit for at den skal kunne sitte, være snill osv.. Dette må da være mulig å gjøre ingame også?

Jeg tror ikke at det har såpass stor effekt på gameplayet at det er så viktig, kun en morsom tilleggsgreie. Men håper de skjønner at det må være lettere å tjene credits, for nå er det umulig å godtgjøre han.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at det har såpass stor effekt på gameplayet at det er så viktig, kun en morsom tilleggsgreie. Men håper de skjønner at det må være lettere å tjene credits, for nå er det umulig å godtgjøre han.

Har fått credits fra å gå tur 2 ganger. 40 credits til sammen. Men får jo endel av å vente da, så i mårra tidlig skal jeg bruke alle creditene til å trene opp hunden, også får jeg heller gjøre han glad senere.

 

Er morsomt å ha en hund som kan sitte, osv, men orker ikke å "farme" credits når jeg får GTA, så da får jeg heller ta tiden til hjelp :p

Jeg har et spørsmål. Vet noen hvordan man får sjekket ut hvor mye plass man har igjen på PS3'en? Jeg vil bestille GTA V, men hvis jeg ikke har nok plass, er det nytteløst. :hmm:

Er under instillinger også system elns

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...