Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ink. frakt der ser jeg men likevel....satan.

 

Tenkte ikke så lenge før jeg bestilte den på Gamezone (xbox), men ja.... nå i ettertid virker det litt vel drøyt :wee:

 

(I tillegg har jeg bestilt en vanlig PS3 versjon)

 

Uansett viktig å støtte R* som tross alt har en såpass bra og underholdene serie de (ennå ikke) har kjørt i grøfta.

Lenke til kommentar

 

PS3 er kraftigere enn Xbox 360, så hvem vet.

 

 

Åja, googlet litt nå og så det. Men Xbox har mer eDRAM som gjør at ytelsen i noen tilfeller er bedre på Xbox 360. Så da tror jeg man kan være enige om at de egentlig er omtrent like kraftige.

 

Men ok, tror jeg kommer til å kjøpe det til Xboxen hvis det blir omtrent likt da jeg ikke kjenner noen andre som har PS3, alle har Xbox. Tenker på mp-delen :)

Lenke til kommentar

Jeg syns R* skulle hatt fokus på nextgen og pc jeg da. Hadde blitt veldig mye bedre grafikkmessig og kanskje spesielt i forhold til fps, loadetimes osv osv. The list is endless.

Skulle sluppet gta samme dag som x1 og ps4. Det hadde vært gullgruve for Sony ihvertfall.

Du må gjerne ønske deg det, men å slippe et så stort spill på launchkonsoller med liten brukermasse sammenliknet med de som er etablert i markedet er meningsløst økonomisk.
Lenke til kommentar

Lykke til med å spille dette på 360 hvertfall, da skal man ha høy toleranse for lav FPS. Har sett video av Saints Row 4 på 360 og det er helt grusomt. Det samme med det siste spillet jeg kjøpte til 360, State of Decay.

 

Denne konsollgenerasjonen er over for min del, blitt altfor bortskjemt av PC'en min til å orke å spille med så lav FPS og konstant stuttering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...