Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror det, dersom du går i butikken og forhåndsbestiller

Okei. Takk for svar.

 

Har mest lyst å bestille fra nettbutikk med tanke på at jeg da kan få det lørdag, men er veldig usikker fordi jeg har opplevd at en pakka ikke kom fram. Mulig det har noe med at jeg ikke har registrert adresse her pga hybel, men alt annet har jo kommet fram da, så kanskje jeg skal våge meg til å prøve :p

Lenke til kommentar

Okei. Takk for svar.

 

Har mest lyst å bestille fra nettbutikk med tanke på at jeg da kan få det lørdag, men er veldig usikker fordi jeg har opplevd at en pakka ikke kom fram. Mulig det har noe med at jeg ikke har registrert adresse her pga hybel, men alt annet har jo kommet fram da, så kanskje jeg skal våge meg til å prøve :p

 

Du studerer? Da vil jeg anbefale deg å ha tilleggsadresse med den adressen der du bor nå/studerer. Har jobba i kundeservice for Posten og lærte det at er man student er det beste å ha 2 adresser registrert på seg.

 

Da kan man få post på hjemme-adressen OG på leilighetsadressen uten problemer :)

 

Send en mail til Posten hvor du får med begge adressene du ønsker skal stå på deg og fødselsnummeret ditt. Da vil du bli registrert i postens register med begge.

Lenke til kommentar

Du studerer? Da vil jeg anbefale deg å ha tilleggsadresse med den adressen der du bor nå/studerer. Har jobba i kundeservice for Posten og lærte det at er man student er det beste å ha 2 adresser registrert på seg.

 

Da kan man få post på hjemme-adressen OG på leilighetsadressen uten problemer :)

 

Send en mail til Posten hvor du får med begge adressene du ønsker skal stå på deg og fødselsnummeret ditt. Da vil du bli registrert i postens register med begge.

Men hørte at det kunne bli problemer med stipend? Eller er det bare om jeg endrer hjemmeadresse det? :)

Lenke til kommentar

Men hørte at det kunne bli problemer med stipend? Eller er det bare om jeg endrer hjemmeadresse det? :)

 

Neida. Problemer med stipend og lån blir det bare om du bytter varig adresse via posten eller endrer adresse varig i folkeregisteret.

 

Tilleggsadresse (2 adresser totalt) hos Posten er det enkleste når man er student. Da kommer brev frem som det står Gateveien 5, 5555 Femstad på, men også brev til studieadressen på Veigata 5, 0555 Oslo.

 

Jeg har det slik selv. :) Husk også å merke postkassen med navn så ordner det seg.

Lenke til kommentar

Neida. Problemer med stipend og lån blir det bare om du bytter varig adresse via posten eller endrer adresse varig i folkeregisteret.

 

Tilleggsadresse (2 adresser totalt) hos Posten er det enkleste når man er student. Da kommer brev frem som det står Gateveien 5, 5555 Femstad på, men også brev til studieadressen på Veigata 5, 0555 Oslo.

 

Jeg har det slik selv. :) Husk også å merke postkassen med navn så ordner det seg.

Okei :)

 

Tingen som var rar er jo at jeg har fått mange pakker/brev osv før, men så plutselig så ble en pakke borte i posten, og det var kjipe penger å miste :)

 

Kan hende det hadde blitt adressert feil da, men da skal jeg registrere opp ny adresse også får jeg prøve å bestille igjen :)

Lenke til kommentar

Okei :)

 

Tingen som var rar er jo at jeg har fått mange pakker/brev osv før, men så plutselig så ble en pakke borte i posten, og det var kjipe penger å miste :)

 

Kan hende det hadde blitt adressert feil da, men da skal jeg registrere opp ny adresse også får jeg prøve å bestille igjen :)

Jepp, det kan gå bra, men det kan også ikke gå bra når man får post til et sted man ikke er registrert på i postens register.

 

Ja, gjør det. Står du med begge og har navn på begge postkassene på de to adressene skal alt være A-OK.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

HELP!!!!

 

Noen som vet om det er spillbutikker (kjeder) som holder nattåpent natt til 17.09, slik man kan få kjøpt spillet i plateformat da?? (Vet dette har skjedd før ved andre store spill release)

 

Eventuelt.... 0 stress å reise til hverken Oslo, Stavanger, Bergen eller Tr. Heim om jeg må.....!

 

Jeg reiser jo på sjøen, grytidlig morgen den 17...... så trenger spillet i plateformat.......

Er jo lov og håpe at det er mange som sitter hjemme å laster det ned i stedenfor da, så bli kansje ikke platesalget så himla stort de første dagene, men heller gjevnt fordelt.... :-)

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

HELP!!!!

 

Noen som vet om det er spillbutikker (kjeder) som holder nattåpent natt til 17.09, slik man kan få kjøpt spillet i plateformat da?? (Vet dette har skjedd før ved andre store spill release)

 

Eventuelt.... 0 stress å reise til hverken Oslo, Stavanger, Bergen eller Tr. Heim om jeg må.....!

 

Jeg reiser jo på sjøen, grytidlig morgen den 17...... så trenger spillet i plateformat.......

Er jo lov og håpe at det er mange som sitter hjemme å laster det ned i stedenfor da, så bli kansje ikke platesalget så himla stort de første dagene, men heller gjevnt fordelt.... :-)

Forhåndsbestill det så har du det den 16 :-)

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om hvilken av konsollene grafikken/flyten blir best på?

 

360 har jo mer resolving power så det vil vel være naturlig å anta at det blir best fps på 360?

Har begge konsollene og vil gjerne kjøpe det på den som er best :)

 

PS3 er kraftigere enn Xbox 360, så hvem vet.

Lenke til kommentar

Nja vanligvis så vinner jo xbox pga utviklerne ikke tar ibruk mulighetene med cell, men det tror jeg Rockstar kan ganske bra. Dem sa jo med GTAIV at Xbox360 hindret dem i å gjøre spillet enda bedre. Men virker jo som dem har fått til det også siden GTAV ser 10x bedre ut enn GTAIV. Who knows.

Lenke til kommentar

Jeg syns R* skulle hatt fokus på nextgen og pc jeg da. Hadde blitt veldig mye bedre grafikkmessig og kanskje spesielt i forhold til fps, loadetimes osv osv. The list is endless.

Skulle sluppet gta samme dag som x1 og ps4. Det hadde vært gullgruve for Sony ihvertfall.

de har vel jobbet med spillet siden lenge før nye konsoller ble kjent

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...