Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid fått på release eller dagen før oppi Gudbrandsdalen også..

 

Men, en ting som er litt bekymringsverdig er at om kjørefysikken er såpass forbedret som de har meldt at det faktisk føles ut som man kjører bil denne gangen så blir det 0 fitte i 2014... Da kommer jeg til å bruke litt for mye tid på dette spillet..

 

Men men, som i kjent Klypa stil : "mæinn mæinn, La gå, sola skine! "

 

Du må være den kuleste typen jeg vet om her inne

Lenke til kommentar

Elkjøp har aldri skuffet meg før. Håper de ikke skuffer meg med GTA V også. Kan hende også at Gamezone får levert fort, men siden det er en Collectors Edition så veit jeg ikke. Bestilt standard utgaven på Elkjop.

 

Alltid fått på release eller dagen før oppi Gudbrandsdalen også..

Men, en ting som er litt bekymringsverdig er at om kjørefysikken er såpass forbedret som de har meldt at det faktisk føles ut som man kjører bil denne gangen så blir det 0 fitte i 2014... Da kommer jeg til å bruke litt for mye tid på dette spillet..

Men men, som i kjent Klypa stil : "mæinn mæinn, La gå, sola skine! "

Seriøst folkens, pluss opp dette innlegget.

Lenke til kommentar

Noen steder i Oslo som har hatt nattåpent på tidligere store spillannonseringer og solgt spill ved midnatt? Er vel greit å sjekke ked de om de har nattåpent denne dagen. Det hadde vært litt kuult å fått det da i tilfelle det blir noe kødd med eventuelt forhåndsbestilling som jeg ikke har fått somla meg til å gjøre ennå....

 

Så *host, host* så var man jaggu litt råtten i kroppen på den 17 gitt.... Æsj må bli hjemme fra jobb og greier... Trur jaggu det kan strekke seg over flere dager også denne sykeperioden....

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

3 uker igjen nå og jeg kan nesten ikke vente. Jeg har holdt meg unna alt som heter trailere, gameplay-videoer, bilder, artikler og all informasjon om hva spillet innholder. Jeg vet bare at denne gangen er vi tilbake i Los Santos pga. en artikkeloverskrift. Jeg ble så utrolig skuffet over GTA IV. Kjørefysikken var bare en tilvenningssak og historien var god, men når jeg tenker på hva GTA IV manglet i sammenligning med San Andreas, mitt favorittspill gjennom tidene, klarte jeg aldri å nyte GTA IV slik som jeg nøt San Andreas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du må være den kuleste typen jeg vet om her inne

Øhm? :p

Elkjøp har aldri skuffet meg før. Håper de ikke skuffer meg med GTA V også. Kan hende også at Gamezone får levert fort, men siden det er en Collectors Edition så veit jeg ikke. Bestilt standard utgaven på Elkjop.

 

Seriøst folkens, pluss opp dette innlegget.

 

Ser ingen grunn til det igrunn.. :p

Lenke til kommentar

Alltid fått på release eller dagen før oppi Gudbrandsdalen også..

 

Men, en ting som er litt bekymringsverdig er at om kjørefysikken er såpass forbedret som de har meldt at det faktisk føles ut som man kjører bil denne gangen så blir det 0 fitte i 2014... Da kommer jeg til å bruke litt for mye tid på dette spillet..

 

Men men, som i kjent Klypa stil : "mæinn mæinn, La gå, sola skine! "

 

Hehe, en av de bedre.

Ser ut til at det blir lite fitte på meg og da ja.... Men men... La gå... Sola skine!

For de som vil joine et ps3 crew til GTA V online, http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndrangheta alle kan joine !

og hva er dette ? blir det som en klan? Den bør hete GILF, og jeg blir med.

Lenke til kommentar

Noen steder i Oslo som har hatt nattåpent på tidligere store spillannonseringer og solgt spill ved midnatt? Er vel greit å sjekke ked de om de har nattåpent denne dagen. Det hadde vært litt kuult å fått det da i tilfelle det blir noe kødd med eventuelt forhåndsbestilling som jeg ikke har fått somla meg til å gjøre ennå....

 

Så *host, host* så var man jaggu litt råtten i kroppen på den 17 gitt.... Æsj må bli hjemme fra jobb og greier... Trur jaggu det kan strekke seg over flere dager også denne sykeperioden....

 

Greit for dere som kan ligge hjemme å slække den 17, jeg har fly fra Oslo til langt vekkistan 17 sept klokken 1300....! Jeg skal være superhappy om jeg greier å skaffe meg spillet før jeg reiser på havet i 8 uker................ DET BLIR EN TEMMELIG KJIP TUR PÅ HVAET...... 8 uker ekstra venting, eller 0 jobbing i 8 uker.

 

krysser fingrene for siste alternativ :xmas:

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Greit for dere som kan ligge hjemme å slække den 17, jeg har fly fra Oslo til langt vekkistan 17 sept klokken 1300....! Jeg skal være superhappy om jeg greier å skaffe meg spillet før jeg reiser på havet i 8 uker................ DET BLIR EN TEMMELIG KJIP TUR PÅ HVAET...... 8 uker ekstra venting, eller 0 jobbing i 8 uker.

 

krysser fingrene for siste alternativ :xmas:

 

alternativt ring kystvakta og spør om de kan ta med en kopi, er en nødsituasjon.

Lenke til kommentar

Jeg ble så utrolig skuffet over GTA IV. Kjørefysikken var bare en tilvenningssak

Jeg likte veldig godt kjørefysikken i GTA IV. Den var ikke linær og fæl som i Saints Row. To ganger har jeg brent meg på å kjøpe Saints Row, og tenkt at "nå må de da ha gjort noe med den horrible kjøre-opplevelsen!" Men den gang ei.

 

GTA IV var et stort løft, og håper så inderlig at dette fortsetter i GTA V.

Lenke til kommentar

 

Greit for dere som kan ligge hjemme å slække den 17, jeg har fly fra Oslo til langt vekkistan 17 sept klokken 1300....! Jeg skal være superhappy om jeg greier å skaffe meg spillet før jeg reiser på havet i 8 uker................ DET BLIR EN TEMMELIG KJIP TUR PÅ HVAET...... 8 uker ekstra venting, eller 0 jobbing i 8 uker.

 

krysser fingrene for siste alternativ :xmas:

 

Mannskap på båt? Du her vel litt å se til når du først er ute og har vel lange vakter så er det nattesøvnen som ryker da eller? :-) Eller er det kun noe å se til når dere ligger til havn?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

 

Mannskap på båt? Du her vel litt å se til når du først er ute og har vel lange vakter så er det nattesøvnen som ryker da eller? :-) Eller er det kun noe å se til når dere ligger til havn?

 

Det er nok garantert nattesøvnen som kommer til å ryke ja, heheh.. Og dermed ryker da arbeidseffekten også... Heheh....! :dremel: Blame it on R*

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg skal bestille fra Elkjøp eller Komplett. På siden til Elkjøp står det "Sendes 17.09". Da får man den jo 3-7 dager etter release?

 

Hvis du blar litt i tråden, cirka en side bakover ser du at en spurte på facebook-siden til Elkjøp. De sa man fikk det dagen før release date, senest på release date. :)

 

Null problem. Forhåndsbestilte selv fra Elkjøp.no da jeg hadde hørt best om disse når det kom til forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...