Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge regner folk med man må vente på Pc utgave? Nå vet ikke jeg hvordan det har vært med tidligere spill, men er ganske nysgjerrig på det :hmm:

Oktober-GTA-spillene (3, VC, SA) kom fra midten av Mai - Tidlig Juni på PC.
April GTA (4) kom i Desember, så ett sted mellom 7 og 8 måneder gjetter jeg på! :)

 

 

EDIT: Siterte feil person -.- noob -.-

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Vet noen om det har vært problemer at butikker blir utsolgt veldig fort for GTA spill?

 

Tenkte å kjøpe det på dagen, men vet ikke om jeg skal gå innom og legge det av eller om jeg bare skal vente. Noen erfaringer med det?

alle kjøper hos elkjøp og gamezone så de blir garantert utsolgt

Lenke til kommentar

Har de seneste gangene bestilt fra Komplett.no, og har alltid fått det minst en dag før release. Bestilte GTA IV på CDon når det kom ut, og de sendte først feil spill to dager før release (de sendte GTA SA til PS2) og for at jeg skulle få GTA IV måtte jeg sende tilbake GTA SA, vente til de mottok det, prosessere det og sende meg det riktige. Alt i alt fikk jeg spillet ni eller 10 dager etter release, så der har jeg aldri forhåndsbestilt siden.

 

Forhåndsbestilte The Last of Us hos Lefdal og da fikk jeg det dagen etter release, så det kan jeg heller ikke anbefale. Gamezone skal også visstnok være bra.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...