Gå til innhold

Korleis skal ein best modere og styre fotball-kategoriane?


Hvordan gjøre fotballforumet bedre?  

92 stemmer

  1. 1. Skal vi ha "klubbformenn" for de viktigste lagene, som bindeledd mellom brukere og moderatoteamet?

    • Ja
      55
    • Nei
      25
    • Vet ikke
      12
  2. 2. Er korte utestengelser (ex. 2 timer) tilstrekkelig for overtramp "i kampens hete"?

    • Ja
      56
    • Nei
      11
    • Ja, men opp til 12 timer
      25
  3. 3. Skal det være tillatt med kritiske og provoserende poster i andre lags tråder?

    • Ja
      19
    • Nei
      20
    • Både ja og nei. Mods får avgjøre grensene.
      53
  4. 4. Vil et par(nye) dedikerte og nøytrale mods gjøre susen?

    • Ja
      52
    • Nei
      20
    • Vet ikke
      20
  5. 5. Er såkalt "hårsårhet" et problem i fotballforumet?

    • Ja
      45
    • Nei
      17
    • Av og til
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makt faktis. Tror du har misforstått formannsrollen :D

 

Har eg forstått ting rett så er det vel fremdeles kun moderatorene som kan gjøre noe særlig, mens formannen skal kunne gå i direkte dialog med moderatorene i forbindelse med ting og tang som skjer i trådene.

 

Hvis formannen har muligheten til å gjøre noe direkte i trådene så trengs det vel igrunn ingen flere dedikerte moderatorer heller?

Lenke til kommentar
Makt faktis. Tror du har misforstått formannsrollen :D

 

Har eg forstått ting rett så er det vel fremdeles kun moderatorene som kan gjøre noe særlig, mens formannen skal kunne gå i direkte dialog med moderatorene i forbindelse med ting og tang som skjer i trådene.

 

Hvis formannen har muligheten til å gjøre noe direkte i trådene så trengs det vel igrunn ingen flere dedikerte moderatorer heller?

Jeg tullet og tøyset da. :)

Lenke til kommentar
Makt faktis. Tror du har misforstått formannsrollen :D

 

Har eg forstått ting rett så er det vel fremdeles kun moderatorene som kan gjøre noe særlig, mens formannen skal kunne gå i direkte dialog med moderatorene i forbindelse med ting og tang som skjer i trådene.

 

Hvis formannen har muligheten til å gjøre noe direkte i trådene så trengs det vel igrunn ingen flere dedikerte moderatorer heller?

Jeg tullet og tøyset da. :)

 

Derav :D

 

Skrev mest innlegget fordi eg er litt nysgjerrig på hvilken funksjon formannen egentlig skal ha....

Lenke til kommentar

Kjekt å ha denne i mine innlegg.

 

Ang klubbformenn: Jeg ble nominert av et par brukere, men var ikke listet som et alternativ på pollen i kandidatur tråden for mitt lag. Kunne ikke skrike ut heller, da jeg var på "hytta" uten internettforbindelse en måneds tid... Kan jeg kreve gjenvalg da?

 

Neida, jeg skal vel innrømme at jeg ikke er helt egnet som forman. Men det måtte nevnes! Jeg var/er et offer for politisk valgjuks og det må Wisbatov ta på sin kappe. Han tok innersvingen på meg i ren robinson-stil og eliminerte en sterk konkurrent.

 

Siden jeg ikke kan bli formann, er et passelig plaster på såret en status som viseformann. Denne kan gjerne stå under avataren min, så alle kan se. Dotten, Alastor og Jarmo burde ha blitt såpass glad i meg nå, at ønsket mitt innvilges.

 

:fun:

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...