Gå til innhold

Korleis skal ein best modere og styre fotball-kategoriane?


Hvordan gjøre fotballforumet bedre?  

92 stemmer

  1. 1. Skal vi ha "klubbformenn" for de viktigste lagene, som bindeledd mellom brukere og moderatoteamet?

    • Ja
      55
    • Nei
      25
    • Vet ikke
      12
  2. 2. Er korte utestengelser (ex. 2 timer) tilstrekkelig for overtramp "i kampens hete"?

    • Ja
      56
    • Nei
      11
    • Ja, men opp til 12 timer
      25
  3. 3. Skal det være tillatt med kritiske og provoserende poster i andre lags tråder?

    • Ja
      19
    • Nei
      20
    • Både ja og nei. Mods får avgjøre grensene.
      53
  4. 4. Vil et par(nye) dedikerte og nøytrale mods gjøre susen?

    • Ja
      52
    • Nei
      20
    • Vet ikke
      20
  5. 5. Er såkalt "hårsårhet" et problem i fotballforumet?

    • Ja
      45
    • Nei
      17
    • Av og til
      30


Anbefalte innlegg

I maltråden for spillertrådene har jeg satt opp en liste av alle spillertrådene slik at det blir lettere å finne frem, men den tråden er ganske langt ned på lista.

 

 

Hva om vi gjør den til sticky da? I tilfellet om det gjøre kan du jo kanskje skifte navnet på den til noe sånt, "Liste over spillertråder - Pluss mal."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I maltråden for spillertrådene har jeg satt opp en liste av alle spillertrådene slik at det blir lettere å finne frem, men den tråden er ganske langt ned på lista.

 

 

Hva om vi gjør den til sticky da? I tilfellet om det gjøre kan du jo kanskje skifte navnet på den til noe sånt, "Liste over spillertråder - Pluss mal."

Den heter Mal for spillertråder og en liste over spillertrådene (Man Utd). Er ikke opp til meg å bestemme hva som skal være sticky eller ikke, så jeg vet ikke. :p

Lenke til kommentar

Som sagt. Lag-kategoriene bør ha en slags "velkommen"-tråd som er Sticky, med link til viktige tråder og en forklaring til hvordan å bruke kategorien (bruk de trådene som eksisterer til det de er ment til, ikke opprett nye i hytt og pine om samme tema), samt linker til de forskjellige trådene. Forklar konseptet med kamptråder, spillertråder, Red Café osv., og så legger dere link til alle spillertrådene som eksisterer, samt malen, i en spoiler.

Lenke til kommentar
Som sagt. Lag-kategoriene bør ha en slags "velkommen"-tråd som er Sticky, med link til viktige tråder og en forklaring til hvordan å bruke kategorien (bruk de trådene som eksisterer til det de er ment til, ikke opprett nye i hytt og pine om samme tema), samt linker til de forskjellige trådene. Forklar konseptet med kamptråder, spillertråder, Red Café osv., og så legger dere link til alle spillertrådene som eksisterer, samt malen, i en spoiler.

 

 

Det var et godt forslag, støtter den.

Lenke til kommentar

Ja, det er som Herr Brun sier en god mulighet som vi praktiserer i mange deler av forumet.

 

Og husk også at vi har en wiki, den vil jo også være ypperlig supplement for fotballbrukerne våre. Egner seg bedre til oversikter m.m grunnet litt mer verktøy. Dog litt buggy for tiden med innloggingsproblemer, men det vil bli fikset :)

Lenke til kommentar
archanios hadde vært perfekt for enhver stilling, utrolig bruker. Jeg er utrolig redd for å få veiledere som ikke nyter noen som helst respekt/ikke har peiling i kategoriene.

 

Hvem i alle dager skulle det være? Folka som driver sjappa her er da ikke idioter. De velger jo ikke hvemsomhelsten.

Lenke til kommentar

Å jobbe med dette her er ikke annet enn positivt i dette tilfeller, utrolig motiverende å se den innsatsen og det engasjementet supporterne viser. Jeg har blitt gammel og gretten de siste årene og smått gitt opp voksne supportere, fordi det virker mer som man er mer opptatt av å spre hat fremfor glede og entusiasme, men de siste ukene har gitt meg håpet litt tilbake.

 

Syntes brukerne gjør en fantastisk jobb her, så vi må bare gjøre vårt beste for å tilrettelegge best mulig for dere. Dette her er jo utrolig gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...