Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Får man med seg Milan San Remo, Paris Roubaix, Flandern rundt, Giro d'Italia + kanskje et par bakkeklassikere som Liege Bastogne Liege er man godt dekket på våren. Men ser selvfølgelig Tirreno Adriatico, Paris Nice, alle brosteinsklassikerne, Tour Down Under, Tour of California +++ :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser stort sett det som er mulig å se på TV2 og Eurosport jeg. Brosteinsklassikerne er kanskje det som er aller morsomst, bortsett fra Touren selvsagt.

 

Blir også spennende å se hvem Schlecks får med seg på det nye laget fra Luxembourg neste år. Og, kommer Radioshack til å fortsette uten Lance?

Lenke til kommentar

Får man med seg Milan San Remo, Paris Roubaix, Flandern rundt, Giro d'Italia + kanskje et par bakkeklassikere som Liege Bastogne Liege er man godt dekket på våren. Men ser selvfølgelig Tirreno Adriatico, Paris Nice, alle brosteinsklassikerne, Tour Down Under, Tour of California +++ :)

 

Bare så synd ikke Tv2 og kaggestad/paasche sender alle disse, kona mi er glad for det haha

Lenke til kommentar

Skulle ikke overraske meg om at dette blir siste året dems i Tdf.

Men, hadde heller ikke skadet om en litt mindre reklamekåt kanal enn Tv2 tok over hele greiene, for det blir nok enda mer reklame neste år om Tv2 skal følge skjema, og da er det samme hvem som kommenterer, for da blir jeg å finne hos Eurosport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...