Gå til innhold

Tour de France 2010


Latias

TdF  

104 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner TdF?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til helvete med Cavendish.

Hvorfor det? Han viser han er i en klasse for seg selv. Thor er elendig, og vi nordmenn må innse det.

 

Thor er oppskrytt, men jeg synes fortsatt Cav er en kvalm fyr.

 

Herregud jeg hadde trua når Hushovd og Lancaster ble filmet fra siden, bare for så å se Cavendish komme i et helvetes tempo på siden. Umenneskelig spurter, kvalm fyr. :)

Lenke til kommentar

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ? Den spurten må jo være noe av det mest meningsløse jeg har sett!

Er jo ingen fart inn på oppløpet! Er jo ikke fart når Thor begynner spurten!

 

Slutt å syt. Thor viser nok en gang at han ikke har fart. Helt sinnsykt å se på Cavendish. Bare å ta av seg hatten for han, for ei fart han hadde. Det er i alle fall ingen tvil om hvem som fortjener den grønne trøya i år. Skjønner ikke at de skryter så av han, han har jo gjort en heller dårlig Tour.

 

Men, for et håpløst opptrekk av Sky. Thomas slapp jo Edvald fri FØR den siste svingen, de startet jo alt for tidlig. Helt merkelig. Flott Tour av Edvald dog, han var med som hjelperytter og blir nummer 6 i poengkonkurransen. Flott det :)

Lenke til kommentar

Merittert, ja, men i år så eier han ikke fart, og det var latterlig av oss å forvente flere etappeseiere i år. For all del, han har gjort mye bra, men i år har han ikke sjanse i havet. Og ja, jeg vet han har vært skadet.

Hvordan blir han "elendig" av at du har altfor høye forventninger? Thor har gjort en meget bra TdF.

 

Hva har Thor gjort så bra i år? Brosteinsetappen var han vel storfavoritt sammen med Cancellara. Ellers har han blitt parkert i hver eneste spurt, til og med av debutant og hjelperytter Edvald. Jeg er skuffet over Thor, jeg.

Lenke til kommentar

Kanonopptrekk av Cervelo.

 

 

så ut som det gikk litt tregt synes jeg. er jo ment at når man forlater hjulet at man skal klare å aksellerere til maksimum helt inn til mål. men men, Kvålsvoll sier at Thor er tilbake i form til neste tour, så det blir spennende...

Opptrekket var kjempe, og thor i godt gammelt driv(som når han knuste mcewen på champs) hadde tatt den spurten der. Men til syvende og sist er det Thor som må gjøre jobben og iår har han ikke vært god nok i spurten, desverre. Når det er sagt er jeg imponert over Thors TDF. Kjørt veldig bra.

Lenke til kommentar

Kanonopptrekk av Cervelo.

 

 

så ut som det gikk litt tregt synes jeg. er jo ment at når man forlater hjulet at man skal klare å aksellerere til maksimum helt inn til mål. men men, Kvålsvoll sier at Thor er tilbake i form til neste tour, så det blir spennende...

 

Det er jo kun fordi man så Cavendish kom i fem hundre og førti km/t. Han har nok en topphastighet 8-10 over Thor.

Lenke til kommentar

Synes farten var fin jeg. Huff, skjønner ikke hva Thor har å vinne på å trene spurt til neste sesong. Hvorfor skal han kjempe for topp 5 i spurter når VM, Paris-Roubaix, tempo-VM etc ligger foran der?

 

 

han har vel tenkt å kjempe om å bli topp tre i spurtene heller. kommer han tilbake så har han grei nok kapasitet til alt. Så får vi se om han satser så hardt på tempoen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...