Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Etter å ha "testet" Stealing en stund har jeg rasket meg med ganske mye fra folk, men hvordan ser jeg hva jeg fikk tak i? Alt som står er "Items aquired".

 

Nye items blinker gult i inventory på pc-versjonen.

 

*redigerings*

endret feil quote

 

Takk. :)

 

Har et annet spørsmål, så skal jeg slutte å mase. :p KotOR endte med en slosskamp én mot én mot en sisteboss, og da var det nok rå styrke som gjaldt. Spilte man som kriger var det ikke så vanskelig, men en rogue-lignende sak ville få problemer. Mener NWN hadde samme greia, selv om jeg bare spilte igjennom en gang. Hvordan er sistekampen her? Én mot én, eller er hele gruppen med? Jeg spiller som mestertyv og satser på å la laget mitt stå for slossingen, men det ville vært kjipt å måtte sloss helt alene mot en sisteboss... :p

Lenke til kommentar
Trenere? Tenker du til Specializations? Duelist, for eksempel,

finner du i den byen oppe til høyre på kartet. Dene-noe.

 

Ellers får du tak i de fra henchmen som liker deg, samt bøker.

 

Tenker på Specialization ja. Dualist? Det er vel en skill, som er forbundet class?

 

Fra bøker? Enaste du får fra bøker er Codex.

Lenke til kommentar

Det jeg har funnet av trenere er:

 

 

Morrigan = Shapeshifter

Wynne = Spirit healer

Stein i varulf templet = Arcane warrior

Alistar = Templar

Hvis du bruker ashes til å helbrede arl eamon = Champion

Hvis du heller blod i ashes = Reaver

Oghren = Berserker

Zevran = Assasin

Blood mage = En bok

 

Lenke til kommentar

Nei, du kan også lære specializations. Du kan kjøpe både Templarbok og en annen bok fra dvergen i campen din.

Dualist er en Specialization forbundet med Rogue-klassen. Du kan også lære Bard (fra Leliana), Assassin (sikkert fra han alven) og en til som jeg ikke kommer på i farten. Warrior har jo Templar, Berserker og slikt, mens Mage har Spirit Healer, Blood Mage, Shapeshifter og slikt. Alt dette læres enten via bøker, henchmen eller NPCer ute i verdenen.

Lenke til kommentar
Nei, du kan også lære specializations. Du kan kjøpe både *** og en annen *** fra *** i *** din.

Dualist er en Specialization forbundet med Rogue-klassen. Du kan også lære *** (fra ***), *** (sikkert fra han ***) og en til som jeg ikke kommer på i farten. Warrior har jo Templar, Berserker og slikt, mens Mage har Spirit Healer, Blood Mage, Shapeshifter og slikt. Alt dette læres enten via ***, *** eller *** ute i verdenen.

 

^spoiler tag?

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Nei, du kan også lære specializations. Du kan kjøpe både Templarbok og en annen bok fra dvergen i campen din.

Dualist er en Specialization forbundet med Rogue-klassen. Du kan også lære Bard (fra Leliana), Assassin (sikkert fra han alven) og en til som jeg ikke kommer på i farten. Warrior har jo Templar, Berserker og slikt, mens Mage har Spirit Healer, Blood Mage, Shapeshifter og slikt. Alt dette læres enten via bøker, henchmen eller NPCer ute i verdenen.

 

^spoiler tag?

 

Eh lol, alt dette med Specialization ser du jo i character vinduet. Hvorfor i alle dager skulle du ha spoiler tag?

 

PS

På PC versionen bruker du tastatur og mus...oi sorry! Skulle brukt spoiler!

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke snakk om at det finnes specializations, det er snakk om at mange gjerne vil finne ut hvor de finnes selv og ikke ha alt på ei liste som er vanskelig å ungå.

 

Jeg bruker Alistar som tank og Wynne som healing og de to er mer eller mindre konstant del av gruppa mi. Men jeg sliter med at Wynne bruker opp alt av mana i de ti første sekundene i kampen. Er det noen som har et godt oppsett for tactics slik at hu fortsatt er brukbar men holder på manaen?

Lenke til kommentar
Nei, du kan også lære specializations. Du kan kjøpe både Templarbok og en annen bok fra dvergen i campen din.

Dualist er en Specialization forbundet med Rogue-klassen. Du kan også lære Bard (fra Leliana), Assassin (sikkert fra han alven) og en til som jeg ikke kommer på i farten. Warrior har jo Templar, Berserker og slikt, mens Mage har Spirit Healer, Blood Mage, Shapeshifter og slikt. Alt dette læres enten via bøker, henchmen eller NPCer ute i verdenen.

 

^spoiler tag?

 

Eh lol, alt dette med Specialization ser du jo i character vinduet. Hvorfor i alle dager skulle du ha spoiler tag?

 

PS

På PC versionen bruker du tastatur og mus...oi sorry! Skulle brukt spoiler!

 

Han forteller hvor man kan finne de forskjellige tingene. så ja, han burde ha spoiler tag

 

 

 

Men ett lite spørsmål,

er det noen her som vet om det går ann og møte på Morrigan igjen når man har drept archdemon'n? og i tilfelle hvor?

 

Endret av sjonky
Lenke til kommentar
x

 

^spoiler tag?

 

Eh lol, alt dette med Specialization ser du jo i character vinduet. Hvorfor i alle dager skulle du ha spoiler tag?

 

PS

På PC versionen bruker du tastatur og mus...oi sorry! Skulle brukt spoiler!

 

Høyh. Det er DU som avslører alt i quotes, ikke jeg...

>_>

<_<

 

Se der din jævel. Klager over bruk av spoilers og der røper du en fuckinga plot hendelse! Jævla pikk.

 

Woha, der må jeg si meg enig. Den var ille...

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Nei, du kan også lære specializations. Du kan kjøpe både *** og en annen *** fra *** i *** din.

Dualist er en Specialization forbundet med Rogue-klassen. Du kan også lære *** (fra ***), *** (sikkert fra han ***) og en til som jeg ikke kommer på i farten. Warrior har jo Templar, Berserker og slikt, mens Mage har Spirit Healer, Blood Mage, Shapeshifter og slikt. Alt dette læres enten via ***, *** eller *** ute i verdenen.

 

^spoiler tag?

Dette tar deg 10 sekunder å se selv når du logger inn. :p

Lenke til kommentar
Men ett lite spørsmål,

er det noen her som vet om det går ann og møte på Morrigan igjen når man har drept archdemon'n? og i tilfelle hvor?

 

Se der din jævel. Klager over bruk av spoilers og der røper du en fuckinga plot hendelse! Jævla pikk.

 

Jeg synes da det ikke røper noe. Og mer du som røper det ved og si det du sier.

Endret av sjonky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...