Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke selv hvordan du får reaver, har jeg heller ikke nevnt. De jeg nevnte spesifikt med navn får du nærmest servert i fanget når du starter spillet.

 

Snakk for deg selv. Jeg har riktignok bare fullført origin storyen til rogue dwarf commoner, men jeg aner ikke hvordan jeg får specializsation eller hva det egentlig er. Prestige Class som i NWN eller tulletittel som i Mass Effect? ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke selv hvordan du får reaver, har jeg heller ikke nevnt. De jeg nevnte spesifikt med navn får du nærmest servert i fanget når du starter spillet.

 

Snakk for deg selv. Jeg har riktignok bare fullført origin storyen til rogue dwarf commoner, men jeg aner ikke hvordan jeg får specializsation eller hva det egentlig er. Prestige Class som i NWN eller tulletittel som i Mass Effect? ;)

 

Nåvel, jeg er heller ikke helt enig med deg der Slim. Har vel spilt godt i rundt 30 timer, og har ikke fått en brøkdel av de ulike spec-ene. Hvor godt (ca) må allierte like deg før de lærer deg ting?

Lenke til kommentar

Spilt gjennom hele spillet uten å få med seg specializations? Da kan du umulig ha utforsket særlig mye.

Morrigan, eller hva hun nå heter, gir jo deg Shapeshifter såvidt du snakker med henne, og Leiliana gir jo Bard bare du smiler til ho...

 

 

Som sagt, skjønner ikke hvordan dere har klart å unngå noe så viktig som dette.

 

*edit*

 

 

mener å huske det holdt med neutral før jeg fikk låst opp tilgangen, både som bard og shapeshifter.

 

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Spilt gjennom hele spillet uten å få med seg specializations? Da kan du umulig ha utforsket særlig mye.

Morrigan, eller hva hun nå heter, gir jo deg Shapeshifter såvidt du snakker med henne, og Leiliana gir jo Bard bare du smiler til ho...

 

 

Som sagt, skjønner ikke hvordan dere har klart å unngå noe så viktig som dette.

 

Har ikke spilt gjennom hele, nei :) Har nok en god del igjen.

Det er mulig jeg har fått de specs-a du snakker om der, uten at jeg har fått det helt med meg. Har jo snakket med alle i gruppa.

 

Leit at de to jeg er ute etter til min mage tydeligvis er de som er vanskeligst å få tak i.

(Blood Mage og Arcane Warrior)

Lenke til kommentar
Leit at de to jeg er ute etter til min mage tydeligvis er de som er vanskeligst å få tak i.

(Blood Mage og Arcane Warrior)

 

Jeg tør å si at dette er to av de letteste å få tak i. :)

 

Les spoiler hvis du vil vite hvor.

 

 

Arcane Warrior får du i ruinene hvor varulvene bor, i den der dalish forest plassen. Det ligger en gem phylactery ved siden av et alter i en liten sidevei et stykke inni ruinen. Inni gemmen er det fanget en sjel til en gammel Arcane Warrior. Ohoohoo. Mystisk.

 

Blood Mage kan du lære av desire demonen i the Fade når du redder Connor i Redcliff.

 

Lenke til kommentar

Har fullført alle origin-historiene selv, bare for å oppleve det samt få achievements. Men det er nok noe spesielt som skjer når din hovedkarakter kommer tilbake til der h*n kom fra.

 

Som de to dvergene i fengsel hos Jorva eller hva hun het. Han ene sluttet å spise og døde, mens han andre sørget over kompisen sin som døde. Hadde du valgt Dwarf Commoner, hadde DU vært han som "sluttet å spise", men du ville brutt deg ut med noe trebiter som ligger gjemt i cella.

 

Vet ikke hvordan det ville vært om du hadde valgt dwarf commoner og kommet tilbake. Tenker jeg får finne ut, en dag.

 

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg gjorde et merkelig valg når jeg valgte hvor jeg skulle gå etter første landsbyen..

 

Jeg gikk til Orzammar, men jeg forstår det sånn at de fleste gikk til Redcliffe først. Det er veldig vanskelig her jeg er nå (utforsker Deep Roads for å finne Paragon), er det meningen at jeg skal gå Redcliffe først? Eller skalerer fienden seg utifra hvilket nivå jeg er på? Jeg er lvl 10 for øyeblikket. Lurer egentlig på om det blir veldig enkelt når jeg går til Redcliffe.

 

Lenke til kommentar
Lurer litt på om jeg gjorde et merkelig valg når jeg valgte hvor jeg skulle gå etter første landsbyen..

 

Jeg gikk til Orzammar, men jeg forstår det sånn at de fleste gikk til Redcliffe først. Det er veldig vanskelig her jeg er nå (utforsker Deep Roads for å finne Paragon), er det meningen at jeg skal gå Redcliffe først? Eller skalerer fienden seg utifra hvilket nivå jeg er på? Jeg er lvl 10 for øyeblikket. Lurer egentlig på om det blir veldig enkelt når jeg går til Redcliffe.

Mener at fiendene skalerer seg etter levelen du selv har.

 

Det er vilkårlig hvor du drar når du får muligheten.

husk bare at første-byen du kommer til blir ødelagt etter du fullfører noen byer/plasser.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...