Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er dritt at man er stum, men kan se for meg at dette blir fikset senere.

Spillet er veldig bra, og utfordrende nok på hard til at du rager litt nå og da.

 

Var ikke karakteren stum i mass effect og?

 

Anbefaler forresten grasp of winter, så fryser du fienden:p Praktisk!

 

Nope, i mass effect snakket karakteren.

Lenke til kommentar
Wut? Setter du ikke pris på SELVESTE Dj KILLAH liksom? hæ?

 

Aldri hørt om fyren, og det passer overhodet ikke inn i et fantasy-spill. :p

 

Noen andre som har forhåndsbestilt hos GamersGate? Når får jeg lov til å laste det ned? Det eneste som står er 6. november, og det er i dag. Hadde håpet å laste det ned fra midnatt, men neida. Ventet til klokken ett (midnatt engelsk tid), men fortsatt var det ikke tilgjengelig. Nå er klokken kvart over syv, men det er ennå ikke tilgjengelig? :(

Lenke til kommentar
Ja da kom jeg akkurat hjem fra Gamestop. De hadde ingen CE til meg....

 

...enda.

 

;)

 

Stod opp, dro ned på gamestop. Ja de hadde fått inn tre Collectors Edition, men hadde bare en igjen. Og den var reservert til en som hadde forhåndsbestilt.

 

Og det var meg. :D

 

 

Hva har folk valgt som første walk-through da? Vurderer enten en elf mage, eller en human noble warrior :D

 

Walkthrough er juksing. :p Du mener selvfølgelig playthrough.

 

 

Jeg anbefaler mage, da det er litt manko på disse ellers i spillet. Og hard difficulty selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Synes spillet hadde litt for høy vanskeligehtsgrad enkelte steder, feks. der jeg måtte beskytte Redcliffe. Tok meg rundt 3 forsøk med siste av det som var delvis exploit (måtte hente èn og èn enemy).

 

Mulig det var min setup eller level som var skylden, men det er rart når jeg ikke har hatt så mye muligheter til å gå utenfor storyen enda. Foreløpig har jeg satt vanskelighetsgraden på easy og føler det er mye mer moro.

Lenke til kommentar
Synes spillet hadde litt for høy vanskeligehtsgrad enkelte steder, feks. der jeg måtte beskytte Redcliffe. Tok meg rundt 3 forsøk med siste av det som var delvis exploit (måtte hente èn og èn enemy).

 

Jeg mener nå at det er taktisk å bedrive litt "divide and conquer".

 

 

Hvis du mener når undead kommer løpende nedover mot byen, så anbefaler jeg å la de komme i små puljer. Det sekundet du løper for å ta dem kommer alle på en gang.

 

 

Personlig skal jeg starte på nytt, (etter 24t+ played) da jeg har mistet alle achivements, screens etc. Det er ok da det er så rått spill. :)

 

Må også få DLC til å virke.

Lenke til kommentar

Brukte lang tid på å bestemme meg for Origin, men endte opp med Noble Warrior - dual wielding (planer om Berserker). Jeg liker barbar-aktige karakterer (selv om han er en lord, ehhe), og ville få med meg mest mulig av de politiske feidene i settingen, så det ble human noble. Når det er sagt, kommer jeg VELDIG snart til å lage en alt Mage. Sinnsyk stor forskjell med en bra Mage på laget, men har ikke møtt på noen med healing ennå. Morrigan er morsom i det minste, men synes random-mage-guy jeg fikk på laget for å gå inn i tårnet hadde mer nyttige spells.

Lenke til kommentar
Må også få DLC til å virke.

 

For å få DLC til å virke, start spillet med Administrator tilgang (velg den faktiske exe-fila "daorigins" eller noe slikt, høyre klikk på den, og start som admin). Hvis det funker, velg kompatibilitetsmodus og sett den til alltid å kjøre som admin.

 

Dette løste alt for meg i Windows sju.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...