Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Faens fitte dritt, Bioware kan det med og lage gode å fine spill, men fy faen å håpløse dem er til og få ting til å funke skikkelig. Dragon Age: Orgin vil for pokker meg ikke funke her uansett hva jeg gjør :/

 

Har prøvd og installert spillet mens steam er i admin modus, leste ett sted at det kunne funke, men neida den da updateren vil faen meg ikke starte uansett. Får opp denne feil koden: Error 193:0xc1 kan ikke starte denne tjenesten Dragon Age: Origins - Content Updater på lokalt system.

 

Dette her virker jo helt håpløst, jeg er den eneste brukeren på min PC og jeg admin og alt liksom, så merkelig at den ikke vil starte ;/

 

Har også prøvd og slått av brannmuren også uten hell... Fikk det liksom til sist gang jeg spilte det, men har hatt noen sånne små problemer med det før også...

 

Har prøvd ut ting i cmd greia også etter å ha lest om ting man kan gjøre der for å få det til å funke, men det vil bare ikke funke :(

 

 

 

 

Kjører forresten Windows 7 64, gjorde det på den gamle også og da funket det jo fint.

 

 

 

 

Men ja kom gjerne med flere tips til hvordan dere klarte dette :S For jeg gir snart opp, og nei jeg orker ikke å starte på nytt uten tilgang til dlc stuffet som jeg har punget ut cash for. Da jeg er på en ganske så god run nå uansett med den saven jeg har.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faens fitte dritt, Bioware kan det med og lage gode å fine spill, men fy faen å håpløse dem er til og få ting til å funke skikkelig. Dragon Age: Orgin vil for pokker meg ikke funke her uansett hva jeg gjør :/

 

Har prøvd og installert spillet mens steam er i admin modus, leste ett sted at det kunne funke, men neida den da updateren vil faen meg ikke starte uansett. Får opp denne feil koden: Error 193:0xc1 kan ikke starte denne tjenesten Dragon Age: Origins - Content Updater på lokalt system.

 

Dette her virker jo helt håpløst, jeg er den eneste brukeren på min PC og jeg admin og alt liksom, så merkelig at den ikke vil starte ;/

 

Har også prøvd og slått av brannmuren også uten hell... Fikk det liksom til sist gang jeg spilte det, men har hatt noen sånne små problemer med det før også...

 

Har prøvd ut ting i cmd greia også etter å ha lest om ting man kan gjøre der for å få det til å funke, men det vil bare ikke funke :(

 

 

 

 

Kjører forresten Windows 7 64, gjorde det på den gamle også og da funket det jo fint.

 

 

 

 

Men ja kom gjerne med flere tips til hvordan dere klarte dette :S For jeg gir snart opp, og nei jeg orker ikke å starte på nytt uten tilgang til dlc stuffet som jeg har punget ut cash for. Da jeg er på en ganske så god run nå uansett med den saven jeg har.

 

Har du prøvd å høreklikke på spillet i listen over installerte spill, deretter "egenskaper", deretter "lokale filer", og til slutt "bekreft integritet"? Har hørt at det kan hjelpe.

 

Ellers mulig løsning om DLC ikke dukker opp etter at spillet har startet:

 

1) Go to "run" in Windows (Vista/7 users Windows key + R) and type in: "services.msc" without the quote marks.

 

2) When this is running you should see a lot of different programs. Look for: "Dragon Age: Origins - Content Updater".

 

3) Dubble click it, and a new window will appear. Where it says "Launchtype", change it to "Automatic". Below that it says "State of service" If it's stopped, start it then press Ok again.

 

4) Now start Dragon age: Origins and log in.

 

5) If it still says unauthorized, go to "Logged in" and check in the box next to "Always log me in"

 

Restart the game

 

If this do not resolve your problem there is one last thing you can try:

 

Follow all the first steps but change the "Launchtype" to Manualy

Endret av -kai-
Lenke til kommentar

Tokk å prøvde det der nå, men samme feil meldingen dukket opp: Error 193:0xc1 kan ikke starte denne tjenesten Dragon Age: Origins - Content Updater på lokalt system.

 

 

 

 

Den updateren vil ikke starte uansett hva jeg prøver på da den error meldingen popper opp.

 

 

 

 

Fatter ikke hva det er med lokalt system, det er bare en bruker på min pc, og det er meg og ingen andre.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...