Gå til innhold

Dragon Age: Origins - Diskusjonstråd #1


Anbefalte innlegg

Jeg har vært Bioware fan siden Baldur's Gate, og ser frem til Dragon Age: Origins.

 

Her får du tilgang til character creator delen av spillet:

 

http://blog.bioware.com/

 

Det er den samme som blir brukt i fullversjonen av spillet, så du kan bruke karakterene du lager til å spille med når du har spillet.

 

Her får du lasta ned Toolset:

 

http://social.bioware.com/toolset.php

 

Du kan også bli medlem av det nye Bioware Social Network her:

 

http://social.bioware.com

 

Lykke til, og del skaperverkene dine på forumet!

 

Her er de forskjellige bakgrunnshistoriene:

 

Dwarf noble

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra post!

 

Sjelden jeg gleder meg til spill så mye som jeg gjør med DA. Skal pusle litt i kveld og holde pusten til spillet kommer ut - dette kan ikke være mindre enn helt rått. (Jepp - Baldurs gate fan siden 1'ern og spilte PS2 versjonen nonstop en hel helg :):) )

 

PS2? Mener du Dark Alliance? Jeg ser ikke helt på det som et spill I selve Baldur's Gate-serien selv, siden det var en ganske annen sjanger. Dessuten hadde Bioware ingenting med det å gjøre. Har ikke spilt det så masse selv, bare prøvd det.

 

Jeg likte faktisk BG1 bedre enn BG2 på en måte, og man kan bare håpe at Dragon Age greier å fange noe av magien fra de gamle spillene. Her er forresten noen karakterer jeg lagde bare for å prøve litt:

 

892.jpg

 

901.jpg

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

As a little bonus we are also giving away an exclusive in-game item for those folks that upload their newly generated character into BioWare’s new community platform: BioWare Social Network. Upload your character and come Nov 3 Get ready to slip on The Lucky Stone:

 

 

Lucky Stone

This old stone, set in a golden ring, has been an aid and companion to dozens of adventurers across innumerable years. Its trip to Ferelden was long and convoluted. Some say it has a life of its own.

Stats:

~ Adds +1 to all all stats.

Lenke til kommentar
As a little bonus we are also giving away an exclusive in-game item for those folks that upload their newly generated character into BioWare’s new community platform: BioWare Social Network. Upload your character and come Nov 3 Get ready to slip on The Lucky Stone:

 

 

Lucky Stone

This old stone, set in a golden ring, has been an aid and companion to dozens of adventurers across innumerable years. Its trip to Ferelden was long and convoluted. Some say it has a life of its own.

Stats:

~ Adds +1 to all all stats.

 

Men vet du hvordan man får tak i den? Får man en kode i mail, eller sjekker spillet om du har uploada noe første gang du starter det?

 

Er det ingen diskusjonspost om dragon age på dette forumet? Har lett, men finner ikke...

 

Kan jo forandre topicen på denne tråden så kan jo vi bruke den som diskusjonstråd.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor spillet kommet 3 dager senere til Europa? Greit nok at det kommer senere i butikken, jeg kan se for meg grunner til det - men digitale kjøp? feks. Steam har også 6 nov. Nei, jeg klarer ikke vente 3 dager.

 

Uansett, hvis dere er interessert i gameplay så er det 30min eller noe med gameplay her hvis dere klarer å høre på den utrolig irriterende pratinga til de som spiller: http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon...rigins/17-1477/

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestillt collectors edition og jeg har lastet ned character creatoren men jeg har ikke prøvd den enda. Det jeg er litt bekymret for er om jeg skal starte spillet når det kommer eller vente til jeg har fått nytt hardware.

 

Nå har jeg:

 

Asus P5ND2 SE

Intel Pentium D 3.0 Ghz dual-core (klokket til 3.55 Ghz)

Geil 2GB dual-channel 667 Mhz RAM

GeForce 9800GT 1GB (klokket litt)

Western Digital 74 GB Raptor HDD

 

Jeg får meg:

 

Asus Rampage II Gene

Intel i7 2.66 Ghz 920

OCZ 6 GB Triple Channel 1600Mhz Ram

OCZ 780W Modulær PSU

 

Jeg får ikke alt dette på en gang men det er alt komplett til jul. Greier jeg DA-O bra med det gamle utstyret? Skal vel godt gjøres å ha det i hylla frem til jul uten å spille det.. :p

 

Skulle nesten ønske det ikke kom ut før jul...men bare nesten!

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor spillet kommet 3 dager senere til Europa? Greit nok at det kommer senere i butikken, jeg kan se for meg grunner til det - men digitale kjøp? feks. Steam har også 6 nov. Nei, jeg klarer ikke vente 3 dager.

 

Uansett, hvis dere er interessert i gameplay så er det 30min eller noe med gameplay her hvis dere klarer å høre på den utrolig irriterende pratinga til de som spiller: http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon...rigins/17-1477/

 

Bra post!

Pratinga plaga ikke meg. Synes bare spillinga bar preg av å styrte inn uten planlegging og så drikke potions for å holde sge i live til alle fiendene var døde. :p

 

Fikk et veldig godt inntrykk av AI-kontrollen. Virker som du kan være ganske presis med hvordan karakterene dine handler uten at du styrer dem direkte. Det er bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...